Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Harry Potter » Screaming, Fighting and kissing in the rain JB/HP Crossover. {Af} » Feestje?

Screaming, Fighting and kissing in the rain JB/HP Crossover. {Af}

4 april 2010 - 15:45

461

4

271



Feestje?

Kevin:
Geïrriteerd zocht hij de leerlingenkamer van griffoendor op. Nadat hij ruzie had gemaakt met de dikke dame, kwam hij er uiteindelijk toch nog in. Hij liet zich op de bank vallen. Hij staarde in het vuur. Het voelde best goed, om in de toverwereld te zijn. Zonder schreeuwende fans, zonder zeurende ouders of een klierende Frankie. Hij zuchtte opgelucht en viel in slaap op de bank.

Joe:
Het enige wat Joe kon doen in de bibliotheek was naar Hermelien staren. Soms glimlachte ze even terug. ‘Oké, ik kan me niet concentreren.’ Zei ze ten slotte. ‘Zullen we iets leuks doen?’ vroeg ze. Joe lachte tevreden. ‘Misschien kunnen we gewoon ergens op de bank hangen.’ Merkte hij nonchalant op. ‘Hangen?’ vroeg Hermelien grinnikend. Joe lachte even. ‘We kunnen ook iets anders doen, ik bedoel het is tenslotte kerstmis.’ Zei hij. Hermelien keek tevreden. ‘Waarom geven we vanavond geen feestje?’ vroeg ze opbeurend. ‘Een feestje? Met 5 personen?’ vroeg Joe verontwaardigd. ‘Tuurlijk, maakt het uit hoeveel er komen. Kom op! Het is kerstmis!’ zei ze vrolijk. Joe haalde lachend zijn schouders op. ‘Mij best.’ Zei hij vrolijk. Hermelien ging op zoek naar Nick & Loena terwijl Joe opzoek ging naar Kevin.

Nick:
Nick staarde naar Loena. Ze zat op haar hurken voor over gebogen. Ze maakte vormpjes in de sneeuw met haar hand. Hij lachte even. ‘Loena? Nick?’ hoorde hij achter hem. Ze keken om. Hermelien verscheen achter hun. ‘Hé, vanavond hebben we een feestje, komen jullie ook?’ vroeg ze vrolijk. Nick keek even naar Loena. Die glimlachte alleen afwezig. ‘Loena?’ vroeg Hermelien. Loena schrok wakker.

Loena:
‘Hmmm?’ murmelde ze. ‘Of je vanavond naar het feestje gaat?’ vroeg Hermelien. ‘Hmm. Oké.’ Antwoordde ze dromerig. ‘Kom jij ook Nick?’ vroeg Hermelien. Nick knikte. ‘Is goed.’ Bevestigde hij. Hermelien grijnsde tevreden.

Kevin:
Kevin schrok wakker. Joe stond voor zijn neus. ‘Hé, maat! Kom je ook naar het feestje vanavond?’ vroeg hij. Kevin knikte afwezig. ‘How, een feestje?’ vroeg hij verward. Joe knikte. ‘Die tovenaars kunnen ook feesten hoor.’ Zei hij grijnzend. ‘Maar zijn we dan niet met super weinig?’ vroeg hij verward. ‘Ja, maar ik wou Hermelien verassen door wat meer mensen uit te nodigen.’ Zei Joe. ‘Cool idee. Maar wie?’ vroeg hij verward. ‘We vragen het gewoon aan Nick.’ Zei Joe. Kevin knikte en stond op.

Nick:
Loena stond op om naar haar leerlingenkamer te gaan. ‘Zie ik je vanavond?’ vroeg Nick. Loena glimlachte hem warm toe. Tevreden liet hij haar gaan. ‘Hé, Romeo! Je moet ons even helpen.’ Riep Joe naar hem toe. Nick richtte zich tot zijn broers. Ze vroegen hem wat hun beste vrienden waren. Nick besloot maar een paar namen te noemen, hij had echt geen idee wat ze van plan waren. ‘Uhm, Harry- Ron- Ginny. Dat zijn wel goede vrienden.’ Merkte hij op. Ze knikten en vertrokken gelijk weer.


Reacties:


Marshmallow
Marshmallow zei op 5 april 2010 - 19:15:
Haha, feestjeee!
Snel verder?


JustaStory
JustaStory zei op 5 april 2010 - 13:07:
PARTY


xEmma
xEmma zei op 5 april 2010 - 12:50:
Supervet!
Partyyyyyyyy!
En ik vind Loena supervet (:
Xx


Remii zei op 5 april 2010 - 10:55:
GAAAAAFFFFF!!!

Heeel snel verder!!