Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Harry Potter » When a muggle meets a Weasley. » Hoofdstuk 40: Guess whose back

When a muggle meets a Weasley.

4 april 2010 - 18:19

391

1

268



Hoofdstuk 40: Guess whose back

Alle scholieren hadden vakantie, dus ook de tovenaars.
Het was al een week geleden dat ik Gauthier had ontmoet, en ik heb niets meer
van hem vernomen.
Het was fijn om mijn gedachtes voor mezelf te hebben en niet met iemand te delen.
Met een zucht keek ik uit het keukenraampje, terwijl ik het bord onderdompelde.
‘Ben je nou aan het afwassen?’ Vroeg mevrouw Weasley. Ik knikte.
‘Dat is het minste wat ik voor jullie kan doen. Ik ben hier nou al een week op bezoek.’ Zei ik. ‘Meissie, je bent geen bezoek meer voor ons maar familie.’ Er kwam een brok in mijn keel en ik probeerde mijn emoties de baas te blijven.
Mevrouw Weasley liep de kamer uit en ik bleef alleen achter.
In de hoek hoorde ik zacht getikt van de breinaalden. Glimlachend keek ik ernaar.
Ik weet nog wel dat ik het voor het eerst zag, ik schrok me dood.
Langzamerhand begin ik aan de toverwereld te wennen.
Ik richtte me weer op de vaat. Gedachtes stroomde mijn hoofd in.
Het leek wel oorlog, zoveel gedachtes, die allemaal aandacht wilden.
Van alles kwam voorbij: Gauthier, Fred, Hogwarts, Ginny, Jenny, mijn ouders, Ginna en Draco, school. Dat laatste bracht een steek in mijn maag.
Ik was er al een tijd niet geweest, zou de directie niet wat gaan vermoeden?
Met Fred en mij gaat alles goed, iedereen is ondertussen aan ons als stel gewend.
Jenny en ik hadden nog steeds contact, maar ze blijft het hele jaar op een geheime plek, dus zie ik haar nooit meer. Fred zegt dat het beter is als ik bij haar uit de buurt blijf.
Gina en Draco zijn al een tijdje een stel, en werken samen voor Voldemort, ik nu dus ook een soort van. Pas geleden heb ik nog met ze samen afgesproken.
Tegen de Weasley’s zei ik dat ik alleen met Gina had afgesproken, ze zouden me vermoorden als ze wisten dat ik met Draco omging. Het was heel gezellig, hij is helemaal niet zo’n eikel als iedereen zegt. Hij is alleen bang dat iemand achter zijn geheim komt.
Draco is heel beschermend tegen Gina, tot ergernis van haar.
Ik vind hun echt het perfecte koppel. ‘Ik ook.’
Van schrik liet ik een glas op de grond vallen.
‘Heb je me gemist?’ Vroeg Gauthier, als stem in mijn hoofd.


Reacties:


Rebella
Rebella zei op 25 sep 2011 - 22:06:
ohh