Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Harry Potter » When a muggle meets a Weasley. » Hoofdstuk 41: God, help me!

When a muggle meets a Weasley.

4 april 2010 - 18:19

348

1

289



Hoofdstuk 41: God, help me!

‘Ga weg!’ Schreeuwde ik. ‘Vera? Alles goed?’
Fred kwam aangerend. Hij doorzocht de keuken, op zoek naar degene naar wie ik aan het schreeuwen was. Vragend keek hij me aan.
Wanhopig zocht ik naar een smoes. ‘Zeg dat je een vlieg wegjoeg.’ Zei Gauthier.
‘Vlieg.’ Zei ik en ik haalde mijn schouders op. Hij krulde zijn lippen en liep naar mij toen.
Vlak voor me stak hij zijn armen uit en ik kroop tegen hem aan. ‘Ben je zo bang voor vliegen dan?’ Fluisterde hij in mijn oor. Ik knikte quasi zielig en trok een pruillipje.
Zachtjes kuste hij me op mijn voor hoofd. Ik keek omhoog, recht in zijn mooie ogen.
Fred gaf me een kusje op mijn wang en ging langzaam naar mijn lippen.
Toen hij die bereikt had, had hij me in zijn macht. Mijn benen werden slap, maar hij had me stevig vast. Voorzichtig legde ik mijn handen in zijn nek. Fred voerde het tempo op en kuste me lustig. Ik likte langzaam zijn lippen. Hij nam de uitnodiging aan en deed zijn mond open.
Een strijd tussen onze tongen ontstond. Fred tilde me op en zette me neer op het aanrecht.
Ik woelde door zijn haar en sloeg mijn benen om zijn middel. Een kreun kwam uit Fred.
Even stopte ik en keek hem grijnzend aan. Hij werd rood en keek naar beneden.
‘Sexy hoor.’ Plaagde ik hem en zoende hem zachtjes op zijn neus.
Hij grijnsde nu ook en zoende me in mijn nek.
‘O, is het nou eens afgelopen met dat kleffe gedoe.’ Zeurde Gauthier in mijn hoofd.
Ik probeerde hem weg te duwen, maar het lukte niet.
Fred merkte dat er wat was en keek me aan. ‘Was het niet goed?’ Vroeg hij beschaamd.
‘Nee, jij was het niet.’ Zei ik gauw en gaf hem een laatste kus op zijn mond.
‘Wat is de rest aan het doen?’ Vroeg ik maar. ‘Zwerkbal. Nu is er even pauze en ik kwam jouw even bezoeken.’
‘Mag ik komen kijken?’ Vroeg ik. ‘Jij altijd.’ En hij tilde me van het aanrecht af en we liepen hand in hand naar de tuin.


Reacties:


Rebella
Rebella zei op 25 sep 2011 - 22:08:
Grr. die Gauthier is erg!