Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Home » 21°

Home

4 april 2010 - 19:22

370

1

207



21°

Hij pakt mijn hoofd vast en kust me, zachtjes en kort. Lang genoeg voor Tom en Bill om te beseffen wat er gaande is.
"Georg, ze is verdomme 16!" foetert Tom
"Tom, zit," zegt mam. Hij kijkt haar aan.
"Jij wist dit?" vraagt Bill.
"Komop, jongens, dat zit er jaren aan te komen!" zegt Gordon. Ik trek me er niks van aan en vlei me tegen Georg aan. Hij knuffelt me en drukt een kusje op mijn hoofd.
"Niks gebeurt verder met die Josh?" vraagt hij zachtjes.
"Helemaal niks." Hij glimlacht.
"Mooi."
----------
Ik kom terug van school. Ik ben vorige week niet meer geweest, maar vandaag was mijn gezicht terug toonbaar. Je ziet het nog wel, als je het weet en goed kijkt, maar niemand had wat door. Ik schop mijn vans tegen de muur en loop de woonkamer binnen. Bill en Tom zitten in de zetel. Sinds vorige maandag hebben we al helemaal niks meer tegen elkaar gezegd, zelfs geen ruzie gemaakt. Ik wil me omdraaien om terug weg te gaan, maar Bill houdt me tegen.
"Lex, wacht, we willen met je praten." Ik rol met mijn ogen en zucht duidelijk hoorbaar. Toch gehoorzaam ik en ga tussen hen in op de zetel zitten. Ze slaan meteen hun armen om me heen.
"Het spijt ons zo, Lex."
"We zijn waardeloze broers geweest."
"We zullen echt ons best doen om het weer goed te maken."
"En ik wist wél dat je negen april verjaart."
"Bill, dat hoort niet bij de tekst!"
"Maar het is zo!" Ik lach en trek ze tegen me aan.
"Ik heb jullie gemist," zeg ik. Ze drukken alletwee tegelijk een kus op mijn wang, elk aan een kant.
"Maar serieus, Georg?!" Bill kijkt me raar aan, net als zijn broer.
"Ja, kan het ook niet helpen," mompel ik.
"Kan het ook niet helpen, zegt ze dan," giert Tom.
"Vindt je hem niet wat oud?" vraagt Bill verder. Ik haal mijn schouders op.
"Mij maakt het niet uit. Ik ken hem al zolang ik me kan herinneren, en ik voel me echt goed bij hem."
"Hoe goed?"
"Nou, als hij naar me kijkt, kriebelt het in mijn buik, en als hij me kust, dan..."
"How, stop, genoeg!! Meer hoef ik echt niet te weten," zegt Tom zuur. Ik lach.
"Maar jullie vinden het niet erg?"
"Liever Georg dan een wildvreemde," besluit Bill. Amen


Reacties:


missxangel
missxangel zei op 5 april 2010 - 0:51:

Steeds dat amen tussendoor
Maar ga snel verder