Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Pokémon » ~The Long Journey Continue's~ » When I look at you....

~The Long Journey Continue's~

13 mei 2010 - 16:07

370

2

242



When I look at you....

Everybody needs inspiration Everybody needs a song Beautiful melody, when the nights so long Cause there is no guarantee That this life is easy Yeah When my world is falling apart, when there is no light to break up the dark That's when I look at you When the waves are flooding the shore and I can't find my way home anymore That's when I look at you -------------------------------- Liedje behoort tot Mily Cyrus en is dus niet van mij^^ Dit liedje hoort in de situatie waar Sora en Dawn inzitten.

Sora, Tommy en Sparky keken over het stille water heen.
"parky, zei Tommy en tilde hem op en wankelde richting het water.
"Tommy!, riep Sora en greep de peuter om zijn kleine hand.
hij begon te huilen en Sora drukte hem tegen zich aan.
"het is al goed, zei Sora en Tommy keek hem met een betraand gezicht aan.
"Sola, zei Tommy en viel inslaap.
"Sparky, kom, fluisterde Sora.
Tommy klampte zich vast aan Sora en hij kwam Dawn tegen.
"slaapt je kleine, broertje?, vroeg Dawn.
"ja, gelukkig wel, zei Sora opgelaten.
"het was wel een hele domme actie van daarnet, toch, zei Dawn die Sora in blauwe ogen aankeek.
"ja, zeg dat wel, zei Sora en werdt rood toen Dawn in zijn ogen keek.
"hoe is het met je nu je weer terug bent?, vroeg Dawn bezorgt.
"het gaat prima met me, Dawn, zei Sora een beetje prikkelbaar.
"Sora, doe niet zo idioot je weet zelf wel dat het niet gaat met je of wel soms?, beet Dawn hem toe.
"ik doe niet idioot ik ban die gevoelens alleen maar uit om jou er geen pijn mee te doen!, riep Sora nijdig en doordat geschreeuw werdt Tommy wakker.
"Ik heb me moeder niet verloren aan waar jou moeder is gestorven! maar wel me vader en oma!, riep Dawn boos.
"wat kan mij dat nou schelen ik ben geen oud wijf zoals jij!, brulde Sora kwaad en beende woedend weg.
"Ja, ga maar weer weg, verberg het maar lekker!, riep Dawn hem boos na.
Tommy begon harder te huilen en Sora trok hem mee aan zijn kleine armpjes.
"Pika!, riep Sparky en maakte Sora's greep los.
Tommy snikte en wreef verdrietig over zijn kleine arm.
"sorry, kereltje, zei Sora en tilde hem op.
Tommy snikte en Sora troostte hem.
"Sola boos op mij, zei Tommy verdrietig.
"nee, niet op jou, zei Sora.
ze liepen richting de Ranch.
er was veel commotie in huize Hikari.
Johanna keek boos naar Sora en zijn vader keek hem streng aan.
Sora zette Tommy op de grond neer en die bleef naast zijn grote broer staan.
"wat is er, zei Sora neerslachtig.
"waarom is me dochter zo overstuur?, vroeg Johanna boos.
"dat zijn zaken tussen mij en Dawn, antwoordde Sora bits en keerde zijn rug naar Johanna.
De deurbel ging en er stond een jongen met een Cyndaquil in de deuropening.
"is prof. Rowan hier?, vroeg de jongen.
word vervolgdt......


Reacties:


Sunrise
Sunrise zei op 5 april 2010 - 19:26:
Ohw...
Het gaat helemaal fout
Wel mooi geschreven


LadyLondon
LadyLondon zei op 4 april 2010 - 21:53:
o_o die twee kunnen ruzie maken zeg :'o
Arme Tommy dat ie dacht dat Sora boos op 'm was :'[.
Mooie epi
<3