Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » 'Fade Back' » 1. vooraf

'Fade Back'

4 april 2010 - 21:01

151

2

164



1. vooraf

Even een hoofdstuk vooraf om de band 'Fade Back' voor te stellen. Dit maakt het lezen van het verhaal wat makkelijker, aangezien er wel aardig wat personen in voorkomen!

Matt - 21 jaar oud, leadsinger van de band 'Fade Back'. Het is een erg knappe man met donkerbruine halflange haren. Hij is erg geliefd bij de fans.
Jayde - 21 jaar oud, is ook degene die het verhaal 'verteld'. Ze speelt gitaar in de band. Ze is een knappe en slanke vrouw. Ze is erg druk maar sympathiek.
Iris - 20 jaar oud, de andere gitarist in de band. Ze is al haar hele leven goede vriendinnen met Jayde en lijkt qua persoonlijkheid erg op Jayde.
Sean - 22 jaar oud, de bassist. Sean is 'gek'. Iedereen houd van hem en hij is altijd in voor grapjas. De grapjas van de band.
Jamie - 22 jaar oud, speelt keyboard en 2e stem in de band. Hij is eigenlijk een combinatie van alles.
en tenslotte
Derek - 21 jaar oud, de drummer. Een sympathieke jongen.
Ze komen allemaal uit Engeland, waar ze nu nog steeds wonen.
let me know what you think


Reacties:


BABBELICIOUS
BABBELICIOUS zei op 4 april 2010 - 22:38:
MWHIIIIIIII.

ik ben benieuwd.
Laat maar weten bij t volgende deel ^^


NovaFlowne
NovaFlowne zei op 4 april 2010 - 21:58:
Ben benieuwd naar het verhaal zelf, de personages klinken leuk