Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Harry Potter » For ever and always » Hoofdstuk 6

For ever and always

4 april 2010 - 22:00

983

1

229



Hoofdstuk 6

Draco kwam naar ons toe gelopen, ga je mee naar een plekje waar we samen zijn Serena? Ja natuurlijk zei ik vrolijk. Draco sloeg zijn arm om me heen en we liepen naar een prachtig meer, het meer uit mijn droom. We gingen bij een boom bij het water zitten. Wat is het hier prachtig zij ik. Ja He? Bijna net zo mooi als jij, zei Draco. Ik gaf hem een kusje op zijn wang,hij sloot zijn ogen en zei, je heb de mooiste en zachtste lippen die er zijn. Dankje.
ik gaf hem nog een kusje en ging steeds verder naar zijn lippen. Hij grinnikte toen ik met zijn lippen begon te spelen. Je ben een lief en vrolijk meisje, waar ik twee dagen geleden verliefd op ben geworden zei Draco. Blijf jij trouwens in de vakantie op school vroeg ik aan Draco. Nauw ik ga alleen tijdens de kerstvakantie naar huis. Als het van mijn ouders mag, kun je misschien tijdens de kerstvakantie wel bij mij komen Dat is heel lief Draco ik wil graag bij jou kerst vieren. Mooi, ik ga het gelijk aan mijn vader vragen. Hij stond op en gaf me een kus op mijn voorhoofd. Ik zie je straks nog wel kom je gewoon naar de les? Ja ik voel je al beter dus ik kom gewoon. Draco zwaaide nog even naar me en verdween toen het bos in. En daar zat ik dan op de koude grond bij het meer. Ik liep maar terug naar het kasteel misschien kan ik de school nog een beetje gaan verkennen. Ik liep naar binnen alleen was er zowel buiten als binnen geen leerling meer te zien. Wacht de lessen zijn al begonnen! Ik kom te laat voor toverdranken! Ik rende door de gangen en kwam aan bij de kerker waar het lokaal van toverdranken zat. Ik stormde naar binnen, de hele klas schrok op. Zo, zo dus juffrouw Griffel komt dus toch nog even opdagen zei Sneep. Je bent heel anders dan je stiefzuster die komt namelijk wel op tijd. Sorry ik wist niet wanneer de les begon. Dan zal ik nu maar eens gauw gaan zitten, zei sneep kwaad. Ik zocht een leeg plekje op, Patty naast Draco, dus ging ik maar naast Ron zitten die aan het klungelen was met een drakenoog. Ron, moet ik je even helpen? Lachte ik. Nee, Serena ik kan het wel als dat oog niet steeds weg rolt. Misschien moet je hem met je andere hand vast pakken, kijk zo. Ik pakte het oog vast met mijn ene hand en het mesje met het anderen en sneed het oog zo doormidden. Lekker nog een meid die slimmer is dan ik jammerde Ron, ik slim? Nou dacht het niet ik kan dit gewoon makkelijk omdat ik dat vaak heb gedaan lachte ik. juffrouw Griffel en meneer Wemel willen jullie stil zijn en nu onmiddellijk aan jullie werk gaan! Professor Sneep kwam naar ons toe, laat me maar eens zien wat jullie hebben gedaan en wat jullie er van gebakken hebben. Sneep keek in de ketel van Ron, meneer Wemel weer even afgrijselijk als altijd. Toen keek hij in mijn pan, juffrouw Griffel het is gelukt 10 punten voor Zwadderich en 10 punten aftrek van Griffoendor. Nou bedankt Serena zei Ron en hij ging weer aan zijn werk. Ik begon ook maar aan mijn volgende opdracht, Ik keek tijdens de les even om. Ik zag Patty Draco in zijn nek kriebelen, Draco zat er maar wat geïrriteerd terwijl hij een paar stekels door midden sneed. Arme Draco, ik vond het zo zielig voor hem hij krijgt het haar maar niet duidelijk gemaakt dat hij niks met haar wil. Draco keek om blijkbaar voelde hij dat er iemand naar hem keek. Toen hij zag dat ik het was gaf hij me een hand kus. Op hetzelfde moment ging de bel. Ik rende het lokaal uit, ik was veel te bang dat ik weer te laat zou komen en zocht naar het lokaal voor verzorging van fabeldieren. Maar ik kon het niet vinden. Heey Serena waarom was je zo snel weer weg zei een hijgende Draco. OW sorry ik ben veel te bang dat ik weer te laat kom! Weetje Draco, volgens mij heeft sneep de pik op me. waarom doet hij zo gemeen tegen me. weet ik ook niet Serena, hij is onze afdelingshoofd, maar het kan zijn omdat je een modderbloedje bent en dat hij niet gewend is er een in zijn afdeling te hebben. Toen Patty eraan kwam draaide Draco zich snel om en kuste me volop de mond, ik wist waarom dus deed ik lekker mee. Patty liep kwaad langs ons op ze kan het echt niet hebben dat ik Draco’s lippen mag aanraken met mijn lippen, iets wat bij haar nooit zal gaan gebeuren. Toen we klaar waren met zoenen tilde Draco me op zijn rug. Draco wat doe je zei ik. Jou dragen, meisjes zoals jij hoeven niet te lopen die horen te worden gedragen. Ik grinnikte Draco is een echte man. OW ja Serena? Ik heb trouwens een antwoord gekregen van mijn vader. Hij vind het een leuk idee dat je bij ons komt met kerst tot school weer begint. Ja echt ik dacht ouders zoals de jouwe laten me nooit binnen. Tuurlijk wel, alleen heb ik niet verteld dat je dreuzel ouders heb, dus mondje dicht.
Ik zeg niks lachte ik, ik gaf hem een kusje op zijn lippen. En nog iets lachte Draco. We hebben nu geen lessen meer. Ik heb je lesrooster in mijn hand. OW echt! O nee wat een blunder. Draco zette me neer, en samen liepen we de grote zaal binnen voor het Avondmaal. Er stond van alles lekker op tafel. Draco en ik schepten onze borden vol met salades en biefstukjes en saus. Je kon het zo gek niet bedenken of het stond er.


Reacties:


Moonzzz
Moonzzz zei op 16 mei 2010 - 0:01:
lekker puh, patty