Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Harry Potter » For ever and always » Hoofdstuk 8

For ever and always

4 april 2010 - 21:47

683

2

216



Hoofdstuk 8

Toen ik weer terug kwam in de leerlingen kamer zaten Korzel en kwast zich weer vol te eten met verschillende soorten cake. Heey Draco moet jij niet trainen voor zwerkbal? OW shit helemaal vergeten vandaag was zwerkbaltraining Ik rende naar mijn slaapzaal en pakte mijn zwerkbalkleren. En vluchten me naar het veld. Hèhè daar komt Draco ook aan gekaggeld zei een geïrriteerde Christiaan. Sorry man ik was samen met Serena. Gast sinds je verkering heb met haar besteed je helemaal geen aandacht meer aan zwerkbal en je vrienden. Ik negeerde dat commentaar en stapte op mijn bezem. Toen ik boven in de lucht zat zag ik dat Hermelien (zo noem ik haar omdat Serena niet wilt dat ik haar Griffel of modderbloedje noem) op de tribune zitten samen met Potter en Wemel, ze keken naar boven naar mij dus vloog ik naar ze toe. Heb ik iets van jullie aan of zo! Nee hoor ik ging alleen maar kijken naar het monster die verkering heeft met mijn stiefzuster. Luister Malfidus als je Serena ook maar één keer gebruikt op wat voor manier dan ook dan kan je verwachten dat je niet meer wakker word, zei Hermelien fel. Ik zal Serena nooit gebruiken, wat ik voor haar voel heb ik voor geen enkel ander meisje ter wereld gevoeld. Ik vloog weer weg ik had geen zin om ruzie te maken met de stiefzuster van het meisje van mijn dromen. Waarom kan Griffel niet gewoon accepteren dat Serena gelukkig is, dat is toch wat ze wilt? Aan het einde van de training ging ik lekker even douchen. Over 2 dagen zal het bal zijn ik ben zo benieuwd hoe Serena eruit zal zien. Tijdens het douchen was ik lekker aan het dromen over hoe mooi ze eruit zal zien in een jurk, totdat ik merkte dat ik er eigenlijk al een kwartier langer onder stond dan wat eindelijk mag. Ik stapte er uit en sloeg een handdoek om mijn middel. Op dat moment ging de deur van de jongens wc open. Daar in die deur opening stond Patty. Park wat doe jij hier! Je mag hier helemaal niet komen! Rot op! Maar ze bleef staan waar ze stond. Jij heb mijn hart gebroken snikte ze. Ik probeer je al sinds het eerste jaar duidelijk te maken dat ik je niet leuk vond Park en nu moet je het maar voelen zei Draco. Excuseer me ik heb nog huiswerk te doen. Ik liep regelrecht langs haar op net alsof ik haar niet zag staan . Laat ze me dan ook nooit met rust! Ik liep de trap op naar de jongensslaapzaal. Ik trok mijn broek en een blouse aan, en liep weer naar beneden met een stapel perkament en mijn gedaanteverwisselingen boek. Ik ging op de zetel zitten bij het haardvuur en sloeg mij boek van gedaanteverwisseling open. Ik las het hoofdstuk van hoe verander je iets in een pad. Het was echt zo’n saai hoofdstuk dat ik me slaperig begon te voelen en langzaam sukkelde ik in slaap. Ik droomde over mijn opdracht, ik zag het angstige gezicht van Serena voor me en hoorde de gemene lach van Voldemort. Als ik had geweten dat ik haar zou moeten vermoorden zou ik nooit verliefd zijn geworden op haar. Ik werd wakker van een harde plof naast me op de zetel. Ik opende mijn ogen en zag een vrolijke Serena naast me. Haai lekker getraind? Heey liefje hoe wist je dat ik ging trainen? Van Korzel en Kwast zei ik. Saai hoofdstuk is dat trouwens hé? Ja nogal zei Draco. Ik heb dit al geleerd toen ik nog een peuter was zei ik lacherig. Weetje trouwens dat je vreselijk schattig ben als je slaap zei Serena. O nee heb je me zien slapen ik voelde me blozen. Ja natuurlijk en je hoeft je er niet voor te schamen hoor, en ze aaide me door mijn haar. Ik val buiten in slaap ik denk dat, dat veel beschamender is. Ze gaf me een kusje op mijn neus en liep weg. Wat is ze toch mooi als ze vrolijk is.


Reacties:


hpyasmine12
hpyasmine12 zei op 9 maart 2015 - 21:03:
Ohnee moet hij haar echt vermoorden


Moonzzz
Moonzzz zei op 16 mei 2010 - 0:13:
echt leuk verhaal!!