Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Harry Potter » My heart belongs to you » Hoofdstuk 1

My heart belongs to you

4 april 2010 - 22:03

729

1

375



Hoofdstuk 1

Het is een heerlijke zomer morgen, je bent al vroeg wakker omdat je straks weer naar Zweinstein gaat, en je ziet eindelijk na zes weken je droom jongen weer. Je weet dat hij onbereikbaar is, maar toch hang er iets tussen jullie. Anastacia roept er iemand naar boven. Jaha ik kom al roep ik terug naar beneden. Ik trek een spijkerbroek aan, en doe er een luchtig shirtje over heen. Snel borstel ik mijn haar uit en loop dan langzaam naar beneden. Hmm wat ruikt het hier heerlijk mams. Ik geef haar snel een kus, en ga dan zitten. Waar is paps, of moest hij vanmorgen weer vroeg beginnen. Ja lieverd, maar hij komt je straks nog wel even uitzwaaien op het station. Wil je ook eieren met spek vraag mama. Ja lekker doe maar. Ik schijf mijn bord naar haar toe. Ik schrok mijn eieren met spek naar binnen, drink mijn drinken op en ga dan weer naar boven. Anastacia waar ben je, we moeten zo weg roep mama je na. Ik controleer mijn hutkoffer nog even snel. Phoe wat is dat ding zwaar. Na een half uur kwamen we aan op het station. Ik tilde mijn koffer uit, en smeet hem op een karretje. Ik zette de kooi van L’ esprite er boven op. Ze klikt luid met haar snavel als ze een andere uil voorbij ziet schuiven. Snel lopen mama en ik door hek tussen perron negen en tien. De grote rode Zweinsteinexpres staat al te stomen. Anastacia hoorde ik in de verte iemand roepen. Meid roep ik terug en ren snel naar haar toe. Ik geef haar en knuffel. Hmm eindelijk we gaan weer naar Zweinstein roepen we beide in koor. Ik ga even mijn koffer enz. halen hoor. Ik loop snel naar mama. Heey papa hoe kom jij hier nu snel kijk ik hem verbaasd aan. Ik heeft ze beide een kus, en loop dan met mijn koffer en uit naar Alexandra toe. Samen hijsen we mijn koffer in het bagage rek, en gaan zelf ook zitten voor het raampje. Langzaam begin de Zweinsteinexpres te rijden. Ik zwaaide net zo lang tot ze uit het zicht waren. Wat heb jij allemaal gedaan tijden je vakantie vraag Alexandra nieuwsgierig. Owh gewoon niks bijzonders. We zijn op vakantie geweest naar Griekenland, verder niet. En jij vraag ik nieuwsgierig aan Alexandra. Ik eigenlijk ook niet, ze kijk me aan, en samen schieten we in de slappe lach. Na een uurtje rijden komen we eindelijk bij het perron aan. Ik zie Zweinstein al knikte ik naar Alexandra. We kijken beide naar buiten, en zien het grote verlichte kasteel al. Yes, eindelijk roep ik blij. De trein komt schokkend tot stilstaand. Snel stappen we uit. EERSTEJAARS HIER HEEN horen we een bekende stem schreeuwen. Wij lopen samen met de niet-eerstejaars de andere kant op naar de rijtuigen. Snel gaan we met zijn tweeën in een leeg ruituig zitten. Net op het moment als je in wil stappen kijken twee mooie bekende grijze ogen je aan. Gelukkig hij is er denk ik blij. Snel stap ik in het rijtuig en ga naast Alexandra zitten. Laat me raden, je hebt Draco gezien zegt ze lachend. Yep zeg ik blij. Langzaam beginnen de koetsjes te rijden. Na een kwartiertje zijn we aangekomen bij Zweinstein, en zwijgzaam loopt iedereen naar binnen, naar de grote zaal. Alexandra en ik lopen naar de tafel van Zwadderich. Toen iedereen zat kwamen de gespannen eerstejaars binnen. Hahah ik herinner me nog dat ik daar voor de eerste keer stond. Man wat ik zenuwachtig. Toen ze eindelijk klaar waren toverde zichzelf een heerlijk diner op tafel. Alexandra en ik schepten van alles in. Hmmm het smaakt allemaal heerlijk. Aan het einde van de avond liep iedereen vol van het eten, en moe naar de slaapzaal. Zullen we gelijk maar doorlopen, en naar bed gaan zei Alexandra met een geeuw. Hmm ja, ik ben eigenlijk wel benieuwd met wie ik op een kamer lig. Snel lopen we naar boven. Alexandra begin blij te schreeuwen en springt me om mijn nek. We zitten bij elkaar op de kamer zegt ze blij. Yes roepen we samen. Snel lopen we naar binnen. Ik pak morgen mijn spullen wel uit ze ik tegen haar. Ik zocht een pyjamabroek en een hemdje en ging snel onder de dekens liggen. Ik viel direct in slaap.


Reacties:


Ezzlot
Ezzlot zei op 1 mei 2010 - 21:22:
Ik ben benieuwd ^^ Ik lees snel verder