Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Harry Potter » My heart belongs to you » Hoofdstuk 4

My heart belongs to you

4 april 2010 - 22:05

1143

0

330



Hoofdstuk 4

De volgende morgen werden we wakker van een deur die dicht sloeg. Hèhè ik heb je eindelijk gevonden, zegt een hijgende Alexandra. Ik maak me los uit Draco zijn armen en laat mijn benen langs het bed glijden. Dus je hebt hier geslapen zegt ze met een grijns op Draco. Ik voelde dat ik rood werd, dus ik keek snel naar mijn schoenen. Maar ik wou even zeggen dat we vandaag geen les hebben, omdat de leraren vergaderingen hebben ofso zei Alexandra. Ja is goed, zullen we gaan ontbijten, zeg ik snel tegen haar. Ja is goed. Ik geef Draco een kus, ik kom na het eten wel weer even bij je kijken. Samen met Alexandra loop ik naar de grote zaal. Hmm wat ruikt het hier heerlijk zeg ik gapend tegen Alexandra. Ja zeker weten. Snel lopen we naar de tafel van Zwadderich en scheppen onze borden vol. Na het eten liepen we samen de grote zaal uit. Ik ga nog snel even naar Draco goed zei ik snel tegen Alexandra. Ja is goed meid, dan zie ik je zo wel in de leerlingenkamer. Snel loop ik naar de ziekenzaal. Madame Pleister is net bij Draco, en ik hoorde nog net dat ze zei dat Draco weer terug naar de leerlingenkamer mocht. Ik loop naar zijn bed, en geeft hem een kus. Dus je mag weer terug naar de leerlingenkamer zeg ik met een glimlach op mijn gezicht. Ja dat klopt. Draco kleedde zich om, en ik pakte zijn spullen bij elkaar. Toen hij klaar was liepen we samen terug naar de leerlingenkamer. Blaise en Alexandra zaten hand in hand naast elkaar op de bank. Volgens mij hebben we wat gemist fluister ik zachtjes in Draco zijn oor. Hahaha ja volgens mij ook. Grijnzend ga ik naast Alexandra zitten. Nou vertel op, wat heb ik gemist zei ik met een grijns op mijn gezicht. Alexandra ging staan en trok me mee naar onze slaapkamer. Nou kijk het zit zo. Jij en Draco waren op de ziekenzaal. Blaise kwam terug van zwerkbaltraining. En toen zat ik een beetje paniekerig op de bank voor de openhaard. Toen kwam Blaise naast me zitten en sloeg een hand om me heen. Hij zei dat er niks aan de hand was en dat jij bij Draco was op de ziekenzaal. Toen vroeg ik aan hem hoe hij het wist, en toen zei hij niks, maar gaf hij me een kus en fluisterde in mijn oor dat hij al vanaf vorig jaar gek op me was. Dus toen heb ik hem eindelijk ook verteld dat ik dat ook al een tijdje op hem was. Wat lief echt waar ik sloeg een arm om Alexandra heen. En nu jij. Wat deed jij in Draco zijn armen op de ziekenzaal. OW nou Draco vertelde me dat hij me al een hele tijd leuk vond, dus ik zei dat ik hem ook al een tijd leuk vond. Toen gaf hij me een kus, en ben ik in zijn armen in slaap gevallen. Heb jij nu verkering met Blaise dan vroeg ik nieuwsgierig. Ja, jij met Draco dan, uhm ja. Nou dat komt dan goed uit, want dan kunnen we ook eens van kamers wisselen. Zullen we weer naar beneden gaan, dan kunnen we nog even wat huiswerk maken. We pakten onze spullen en liepen naar beneden. Draco en Blaise zaten op de bank druk te praten. Ik ging bij Draco op schoot zitten en gaf hem een kus. Alexandra deed hetzelfde. We kunnen misschien vanmiddag wel even naar buiten als het mooi weer is stelde Blaise voor. Ja kan wel, maar ik en Anastacia moeten eerst nog even wat huiswerk maken. Ik draaide me om naar Draco en gaf hem een kus. Ik zie je vanmiddag wel weer. Ik ging van zijn schoot af, en gaf hem nog kus, toen liep ik achter Alexandra aan naar een tafeltje in de hoek. Ik kon aan haar gezicht zien dat ze straalde. Snel gingen we bezig met ons huiswerk, na anderhalf goed te hebben doorgewerkt waren we bijna klaar met de stapel. Draco en Blaise kwamen naar ons toe gelopen. Zo studiehoofden al klaar met zwoegen zei Draco, en hij gaf me een kus op mijn wang. Jah bijna, we moeten nog één verslag maken voor toverdranken, maar dat kan morgen ook wel. Zullen we naar beneden gaan voor de lunch stelde Alexandra voor. Ja goed idee, ik barst van de honger na al dat zwoegen. Met zijn vieren liepen we naar beneden. Er was nog bijna niemand in de grote zaal, maar dat kwam waarschijnlijk omdat we vandaag vrij waren, en iedereen wat later is dan normaal. We zochten een plaatsje aan de grote tafel van Zwadderich en schepten onze borden vol. Hmm zei ik met mijn mond vol, dit moet je echt eens proberen. Na het eten gingen we naar buiten. Het was heerlik weer, met zijn vieren liepen we naar een oude eik bij het meer. Draco ging tegen de boom zitten, en ik ging tussen zijn benen zitten en legde mijn hoofd op zijn schouder. Blaise en Alexandra gingen naast ons zitten.
Hmm wat is het lekker weer mompelde ik tegen Alexandra, ik leunde een beetje naar voren en stroopte mijn mouwen op. Ik draaide me een beetje om en gaf Draco een kus. Hmm ik hou van je mompelde hij zachtjes in mijn oor. Ik legde mijn hoofd weer op zijn schouder en deed mijn ogen dicht.
Tegen een uur of vier gingen we weer naar binnen. Alexandra en ik liepen naar onze slaapkamer. Ik ga even douchen hoor zei ik tegen Alexandra, jah is goed, schiet je wel op want ik wil zo ook nog even. Ik kleedde me uit en ging onder de heerlijk warme douche staan. Ik waste mijn haar en spoelde me even af. Ik sloeg een handdoek om me heen en liep weer de kamer in. Jij kan zei ik tegen Alexandra. Ik liep naar de kast en pakte een schoon rokje, blouse en panty’s. Hmm ruikt lekker fris mompelde ik tegen mezelf. Ik deed mijn haar en make-up. Intussen was Alexandra ook aangekleed en wel, en liepen we samen naar de jongens. Heyy lieverd zei ik tegen Draco, hij draaide zich om en gaf me een kus. Zullen we gaan eten. Ja is goed. Ik liep met Draco naar beneden. We gingen aan de grote tafel van Zwadderich zitten en schepten wat eten op. Hoe ver ben jij eigenlijk met je huiswerk, vroeg ik nieuwsgierig aan Draco. Ik owh uhm geen idee eigenlijk zei hij. Anders kunnen we samen zo wel even huiswerk maken zei Draco. Ja is wel goed. Na het eten liepen we samen weer naar boven. Ik pak even mijn boeken hoer riep hij snel naar me, ja is goed ik ook. Ik liep achter hem de trap op.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.