Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Harry Potter » My heart belongs to you » Hoofdstuk 5

My heart belongs to you

4 april 2010 - 22:05

671

0

233



Hoofdstuk 5

Ik rommelde nog even in de kast toen er opeens iemand achter me stond. Ik voelde iemand zachtjes in mijn nek kriebelen. Draco zei ik zachtjes. Ik draaide me om en keek in zijn mooie grijze ogen. We kunnen hier ook wel huiswerk maken fluisterde hij zachtjes in mijn oor. Ja is goed zei ik met een glimlach op mijn gezicht. We liepen naar mijn bed, ik zette het kussen recht op. Draco ging naast me zitten. Dus, wat gaan we eerst maken zei hij met een blik op zijn stapel boeken. Nou ik moet nog een opstel maken van toverdranken, en jij dan zei ik langzaam. Ik ook plus de rest lachte hij. We pakten ons boek van toverdranken en begonnen aan onze opstellen. Na bijna twee uurtje aan het opstel te hebben gewerkt werd ik toch best wel moe. Ik legde mijn spullen op het bedkastje en ging tegen Draco aan liggen. Ik legde mijn hand op zijn borst. Draco legde zijn spullen ook neer en gaf me een kus op mijn voorhoofd. Ik hou van je. Ik ook van jouw. Ik deed mijn ogen dicht en viel langzaam in slaap. Ik droomde over dat Draco en ik op vakantie waren, maar dat er iets gebeurde. Er kwam en man in voor. Hij was volgens mij niet echt menselijk. Hij sprak een beetje op een slangachtige manier. Ik schrok wakker van de regen die op de ramen kletterde. Ik tilde mijn hoofd een beetje op en zag Draco rustig ademen. Ik keek op mijn horloge en zag dat het al drie uur was. Alexandra slaapt vast bij Blaise dacht ik bij mezelf. Ik gaf Draco een kus op zijn voorhoofd en ging weer liggen. Na een tijdje viel ik langzaam in slaap.

De volgende morgen…

Ik werd wakker van iets wat in mijn nek kriebelde. Ik deed mijn ogen open en keek in de grijze ogen van Draco. Goedemorgen schatje zei hij en gaf me een zoen. Hey lieverd, ik sloeg mijn armen om zijn nek. Hoelaat is het zei ik nog een beetje slaperig. Half negen hoezo, we zijn vrij hoor, het is zaterdag. Owh gelukkig. We stapten uit bed. Ik zie je zo wel in de leerlingenkamer zei hij. Jah is goed, ik gaf hem nog een zoen. Ik deed mijn haar in een losse knoet, en deed een beetje make-up up. Snel maakte ik mijn bed nog even op, en deed mijn boeken weer terug in de kast. Toen ik klaar was liep ik naar de leerlingenkamer. Draco zat al op me te wachten. Ik pakte zijn hand, en samen liepen we naar beneden. En heeft Alexandra vannacht bij Blaise geslapen zei ik lachend tegen Draco. Uhm jah, ze lagen net nog te slapen. Haha nou ja we zien ze straks vanzelf weer een keer verschijnen. We liepen naar de tafel van Zwadderich. Er waren nog niet veel leerlingen, maar ja het was ook nog mar 9 uur. Ik vraag me af of Blaise straks ook nog naar de training komt zei Draco mompelend. Ik zou het niet weten zei ik met een lachje. Toen we klaar waren liepen we weer terug naar de kerkers. Onderweg kwamen we Blaise en Alexandra tegen. Zo slaapkoppen lekker geslapen zei ik met een knipoog tegen Alexandra. Ja ik wel en jij en Draco dan. Ik voelde dat ik rood werd, jah wel goed. Kom je zo ook bij de training hoorde ik Draco tegen Blaise zeggen. Ga jij vroeg hij aan Draco. Jah ik wel. Oh oke, nou dan zie ik je zo wel op het veld zei Blaise tegen Draco. Is goed tot zo. Draco en ik liepen hand in hand naar de kerkers. Wachtwoord zei het norse portret voor de ingang. Zuiverbloed zei Draco snel. Het portret zwaaide open en we liepen snel naar binnen. Ik ga me even omkleden hoor wacht je hier op me zei Draco met een glimlach. Ja is goed. Ik plofte op de bank en Draco liep naar boven om zich om te kleden.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.