Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » I am lost frome me life! » het gesprek..

I am lost frome me life!

30 sep 2008 - 21:47

432

1

215



het gesprek..

Ik dacht na. Ach jah waarom ook niet. Is goed hoor. Zij ik. En Bill kwam er bij zitten. Bestelde ook een cola. En ff later zaten we allebei met een cola. Hoe heet je? Vroeg Bill. Esmee antwoordde ik. Mooie naam. En hij keek me aan. Ik keek weg. Hij hoefde egt niet te weten hoe ik me voelde.. is er iets? Nee. En ik stond op. Waarom zit je in een hotel. We dachten dat we hier woonde. Wij?? Vroeg ik.. jah ik en nou jah de rest van Tokio hotel. Okeey tzal wel. Hij hoeft dus egt niet te weten waar ik woon en wat ik hier kom doen… waar bemoeid hij zich eigenlijk mee? Ik: ik moet gaan.. en ik liep weg. Ik leip langzaam de trap op naar de 2de verdieping. Ik stond bij de deur. Kut nee!!! Ik ben me pasje beneden vergeten. Dus ik liep weer naar beneden. En zag dat Bill er gelukkige niet meer zat. Me pasje lag nog wel gewoon op tafel. Ik pakte het pasjeb en liep weer naar boven toe. Daar opende ik de deur en liet me op bed vallen.

Bill pov

Ik zag dr opstaan. En ff later zij ze dat ze weg moest. Ze had blijkbaar geen zin om te praten. Ik zag Esmee de trap oplopen. En ik stond ook op. Ik zag dr pasje nog op tafel liggen. Zal ik??? Nee ik deed het niet. Ik denk namelijk niet dat ze blij zou zijn asl ik achter haar aan naar boven liep om de sleutel te brengen. (dat pasje is sleutel hea??? Ff voor de duidelijkheid) ze zag er ook niet egt geweldig uit. Ze had wallen onder haar ogen en zag er uit alsof ze elk moment kon instorten. Zo kwamen haar gister eigenlijk ook tegen. Ik liep weer trug naar de jongen. Gustav: heey waar was je? Ooh ff wat drinken. Dat kan hier toch ook idioot zij Georg. Jah weet ik maar daar had ik geen zin in. Tom: jaja tzal wel…. Egt waar hoor. Jah hoor alsof je mij iets kunt wijsmaken.. okey dat was waar ik kon Tom inderdaad niks wijs maken. Hij was de enige die meteen zag als er wat aan de hand was of als ik loog. Soms was het best vervelend hoor. Maar ondertussen. Hielt ik ook egt supper veel van hem. Wat gaan we vanavond doen? Vroeg gustav. Eehm naar de disco?? Stelde ik voor. Jah is goed.. zijden gustav en tom gelijk. En jij Georg?? Vroeg Tom. Eehm.. ach jah dan ga ik ook maar mee.


Reacties:


lOveYouX
lOveYouX zei op 1 okt 2008 - 15:38:
VERDER

lOveYou!X
x333