Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Home » 23°

Home

5 april 2010 - 12:37

277

0

199



23°

"Wat doe jij nou hier? Wil je dood of zo?" vraag ik vrolijk. Josh grijnst.
"Nee, dat staat nou niet meteen op mijn verlanglijstje. Maar ik had enorme trek in een sigaret en toen bedacht ik me dat jij me er één verschuldigd bent." Ik grinnik.
"En wie zegt dat ik dat in huis heb?" Hij heeft wel gelijk, maar een beetje plagen kan geen kwaad.
"Ik, dat kan je toch niet weigeren?"
"En wie denk jij in godsnaam dat je bent om hier zomaar te komen bellen?" Tom staat met gekruiste armen en een gezicht op onweer achter me en probeert Josh dood te kijken.
"Ik kwam niet voor jou, maak je geen zorgen, ik wil geen moeite meer doen voor jullie."
"Dat vroeg ik niet! Waar haal je verdomme het lef vandaan om je kop hier te laten zien?"
"Tom, laat het nou," zucht ik, "hij zoekt geen ruzie."
"Dan is ie beter slim en maakt hij dat hij hier weg is!" Ik pak mijn jas van de kapstok, loop naar de woonkamer en pak mijn sigaretten.
"Ik ben zo terug, lieverd, maak je maar geen zorgen." Ik geef Georg -die er duidelijk de ballen van snapt omdat hij niet weet wie er gebeld heeft- een kus en loop met mijn neus in de lucht Tom voorbij.
"Tot straks, broertje." Dan knal ik de deur achter me dicht. Josh kijkt me met opgetrokken wenkbrauwen aan.
"Ik wil niet dat je ruzie maakt met hen vanwege mij, hoor." Toch zie ik een stiekem glimlachje rond zijn lipje, en ik rol lachend met mijn ogen. Ik hou hem het pakje voor.
"Hier, neem er één en zwijg." Hij prikt in mijn zij en neemt mijn aanbod dankbaar aan.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.