Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Jonas Brothers » Unfare » The summer holiday

Unfare

5 april 2010 - 16:30

279

3

255



The summer holiday

wat Engels is doe ik gewoon in het NL

-tijdsprong zomervakantie-

pov: Ria
naar een week had ik niks meer gehoord van Dyllan. hij belde me niet meer, hij mailde me niet meer, hij deed niks meer. zelfs als ik hem belde of een mailtje stuurde antwoordde hij gewoon niet meer. het laatste wat hij me schreef was: laat het achter je. wat ik natuurlijk heel vreemd vond het was niets voor hem om zich zo te gedragen. ik word uit m'n gedachten los gemaakt door m'n moeder. kom lieverd het vliegtuig vertrekt we moeten opschieten. ik loop met mijn bagage naar de gate. naar dat ze alles gecontroleert hadden mocht ik door gaan. America here we come! dacht ik ik stapte op het vliegtuig en ga naast me moeder zitten. eindelijk ga ik Dyllan weer zien. ik word weer uit mijn gedachten gerukt als een stewardess vraagt of ik wat wil eten. ik schud m'n hoofd en kijk uit het raam. dan gaat de intercom aan ''over 10 sec. gaan we landen'' . hoor ik en voor ik het weet zijn we weer op de grond. Dyllan die weet niet eens dat ik er ben het was een verassing en m'n moeder wou altijd al een keer naar America. dus kwam het mooi uit. m'n moeder houd een taxi aan en we stappen in. ze had een huis hier gekocht maar we zouden hem als vakantiehuis gebruiken. dus het was wel fijn zo konden we hier vaker naar toe gaan. opeens gaat de deur met een zwaai open. stapt u maar uit dame. zegt de chauffeur vriendelijk. bedankt zeg ik en loop naar het huis terwijl mijn moeder de koffer's pakt. toch komt deze buurt me vaag bekent voor.


Reacties:


Nynke
Nynke zei op 6 april 2010 - 14:27:
Oehw niice
Meld je het als je verder bent


Lisaa
Lisaa zei op 6 april 2010 - 14:20:
Mehr<3
x


sadxangel
sadxangel zei op 5 april 2010 - 18:34:
verder
melden is juist goed

xXx