Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Harry Potter » Screaming, Fighting and kissing in the rain JB/HP Crossover. {Af} » Broers advies

Screaming, Fighting and kissing in the rain JB/HP Crossover. {Af}

5 april 2010 - 19:22

293

1

249



Broers advies

Kevin:
Kevin bekeek Nick. Nick leek verward, of anders. Hij was niet die jongen van een maand geleden. Kevin wist precies wat de oorzaak was. Loena. ‘Hé maat, kom eens mee. Ik moet je even spreken.’ Zei Kevin terwijl hij Nick mee trok de leerlingenkamer uit. Nick zwaaide nog even naar Loena. ‘Wat is er?’ vroeg Nick verbaasd. ‘Vraag haar uit.’ Begon Kevin. ‘Wat? Uit? Met wie?’ vroeg Nick. ‘Ohw, probeer niet verbaasd te lijken ventje!’ zei Kevin grijnzend. ‘Het is makkelijk te zien dat je iets voelt voor Loena.’ Zei Kevin. Nick schrok. Maar bracht er niets tegen in. Kevin begon te grijnzen. Hij wist het nu zeker. ‘Luister, als jou grote broer sta ik achter je. Oké, ze is misschien een beetje anders dan anderen, maar wat maakt het uit?’ vroeg Kevin. Nick zei niets.

Nick:
Verbaasd keek hij naar zijn broer. Nick wist niet zeker wat hij bij Loena voelde. Maar zijn broer wist het blijkbaar wel. ‘Luister, als ik haar leuk zou vinden, zou ik haar heus wel vragen.’ Begon Nick. Kevin lachte even. ‘Nick, je kan me van alles wijs maken, maar niet hierover.’ Zei Kevin. ‘Ik zie heus wel hoe je naar haar kijkt, of hoe afwezig je bent. Je bent veranderd.’ Zei Kevin. Nick dacht na. ‘In een positieve manier.’ Maakte Kevin zijn zin af. Nick zuchtte even. ‘Dus, vraag haar nu maar uit. Anders doe ik het voor je.’ Zei Kevin terwijl hij Nick de leerlingenkamer weer in duwde.
Loena:
Nick voegde zich weer bij Loena, alleen kwam Kevin niet meer. Nick leek zenuwachtig. ‘Hé.’ Zei hij stamelend. Loena glimlachte even naar hem. ‘Ik- ik vroeg me af- of- of je met mij uit zou willen gaan?’ maakte Nick zenuwachtig zijn zin af. Hij staarde haar met grote ogen aan.


Reacties:


Marshmallow
Marshmallow zei op 5 april 2010 - 19:35:
Natuurlijk wel, laat ons toch niet zo in spanning :p
Leuk geschreven!

x