Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Harry Potter » Screaming, Fighting and kissing in the rain JB/HP Crossover. {Af} » Ronald Wemel

Screaming, Fighting and kissing in the rain JB/HP Crossover. {Af}

5 april 2010 - 20:05

435

2

300



Ronald Wemel

Joe:
Samen met Hermelien liep hij het kasteel uit. Ze liepen over het buitenterrein. ‘Aardige vrienden.’ Merkte Joe nonchalant op. ‘Hmm.’ Murmelde Hermelien. ‘Alleen vind die Ron mij niet zo aardig volgens mij.’ Merkte Joe op. ‘Ja, ik heb het gemerkt. Hij kan er niet echt tegen als ik met andere jongens- uhm- omga.’ Stamelde Hermelien. Joe knikte even. ‘Raar.’ Zei hij grinnikend. Hermelien knikte. ‘Volgens mij vind Ron jou leuk.’ Floepte Joe eruit. Hermelien slikte even. ‘Dat dacht ik ook al.’ Zei Hermelien moeilijk. ‘En jij hem?’ vroeg Joe zenuwachtig. Hermelien grinnikte even. Ze schudde nee. Joe lachte opgelucht. ‘Mooi.’ Floepte hij eruit. Hermelien keek hem verbaasd aan. Hij kon zichzelf wel voor zijn kop slaan. ‘Uhm- ik bedoel- laat maar-’ stamelde Joe. Hermelien grinnikte weer.

Hermelien:
Joe was echt super aardig. Hij leek behoorlijk zenuwachtig. Hermelien klappertandde even. ‘Heb je het koud?’ vroeg Joe bezorgd. Hermelien knikte even. Joe deed zijn jas uit en legde hem over Hermelien haar schouders. Hermelien begon gelijk te glimlachen. Het was net als uit zo’n film. Ze liepen samen weer terug het kasteel in.

Ron:
Ron keek verbitterd om zich heen. Hermelien en Joe waren nergens te bekennen. ‘Ze is vast weg met die popster.’ Zei Ron geïrriteerd. ‘Ron, hou daarmee op.’ Snauwde Harry hem toe. ‘Waarmee?’ vroeg Ron. ‘Met het afsnauwen van Joe.’ Zei Harry. Ron negeerde hem. ‘Hermelien vind hem leuk, dat zie je zo, laat haar dan haar gang gaan.’ Zei Harry. Ron zuchtte even. ‘Luister, Die Joe is niet goed voor haar, dat weet ik gewoon.’ Zei hij boos terwijl hij Harry alleen achterliet. ‘Ginny we gaan naar huis.’ Zei hij kortaf en trok Ginny weg bij Kevin. ‘Waarom?’ protesteerde Ginny. ‘Omdat ik het zeg.’ Zei hij bazig. Ginny trok zich los. ‘Ik blijf.’ Zie ze terwijl ze zich omdraaide en weer naar Kevin liep. Ron keek boos toe. Hij zuchtte en verliet de leerlingenkamer. Op de gang kwam hij Hermelien en Joe tegen. ‘Ron waar ga je heen?’ vroeg Hermelien verbaasd. ‘Wat kan jou het schelen?’ vroeg hij boos terwijl hij weg wou lopen. ‘Ron!’ riep Hermelien. Ron liep boos door. Hermelien bleef achter met Joe, verbaasd over wat er gebeurd was.

Joe:
Samen met Hermelien liep hij weer naar de leerlingenkamer. Harry kwam naar hem toe en nam hem even apart. ‘Sorry voor Ron zijn gedrag, hij is- jaloers.’ Stamelde Harry. Joe was verbaasd. ‘Op mij?’ vroeg hij. Harry knikte terwijl hij gebaarde naar Hermelien. Joe bekeek haar van een afstandje. Hermelien lachte even naar hem. Joe richtte zich weer op Harry. Harry keek hem grijnzend aan. ‘Succes’ glimlachte Harry terwijl hij wegliep. Joe bleef glimlachend achter.


Reacties:


Marshmallow
Marshmallow zei op 6 april 2010 - 11:35:
Pfffrt, Hermelien en Ron passen toch veel beter bij elkaar ;p

x


xEmma
xEmma zei op 5 april 2010 - 20:24:
Joe is cool(:
En Ron is best wel grappig als hij jaloers is snel verder
Xx