Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Pokémon » ~The Long Journey Continue's~ » Het verhaal van het verdwenen jongetje...

~The Long Journey Continue's~

5 april 2010 - 20:10

593

2

249



Het verhaal van het verdwenen jongetje...

Sora en Dawn keken naar de kleine Cyndaquil en wisten niks uit te brengen.
"hallo, zegt er iemand hier nog iets!!!, riep Roxas en schopte Sora tegen zijn knie die vloekte en hem achterna rende.
Dawn grinnikte en Shawn keek verbaasd naar zijn zus.
"zijn die twee altijd zo?, vroeg Shawn aan Dawn.
maar nog geen twee kilometer verderop was er commotie bij het huis van Sora.
"Rox, Sora, moet je kijken!, riep Dawn en wees met haar vinger naar de menigte bij de Ranch.
"er is iets aan de hand, zei Shawn en keek naar zijn zus.
"kom op, rennen, zei Sora en trok Dawn mee.
"Papa, wat is er aan de hand!, riep Roxas alrennend.
"Tommy is verdwenen, zei Tifa huilend.
"ik dacht dat hij binnen was, zei Sora tegen zijn vader.
"dat dachten wij ook!, riep Cloud buitenzinnen van woede.
"Ash!, riep Sora en Ash kwam aanrennen.
"ja, ik heb Staravia al vooruit gestuurt, zei Ash en Pikachu knikte.
"Sparky, jij kan ook helpen, zei Sora en rende naar binnen en pakte een slabbetje beet van Tommy.
Ash, Zack, Cody, Dawn en Roxas keken toe hoe Sparky het kleine lapje stof besnuffelde en in een keer zijn oren omhoog sprongen.
"Pika, pika, pika, zei Sparky hyper en wipte op zijn korte pootjes heen en weer.
"Ik, Ash en Zack gaan er op uit, zei Sora en gooide Blaze en Riolu de lucht in.
Zack liet Umbreon uit zijn bal.
"Sora, ik kan helpen met Piplup en Pachirisu, zei Dawn.
"dan gaan ik en dan samen richting Lake Verity, zei Sora.
"en wij gaan de andere kant op, zei Ash en liepen ieder een kant op.
Sparky liep voorop en Riolu zocht doormiddel van Aura.
"het zit me niet lekker dat Tommetje alleen in het bos is met al die Ursaring, zei Dawn.
"Pika, Iolu, Ferno!, riepen Sparky, Riolu en Blaze in koor en wezen alledrie naar een robot in de vorm van een Shroomish.
"Team Rocket, ik had het kunnen weten!, gromde Sora maar ze hoorde niet alleen gehuil van een baby maar ook hulp kreten van Ash en Zack.
"Riolu, Blaze keer terug, zei Sora en ze verstopte zich achter een boom.
"Sora, wat wilde je gaan doen, zei Dawn.
"ik haal me broertje terug, zei Sora en rende met Sparky op zijn hielen naar de gigantische robotShroomish.
"kijk daar komt het ettertje met die Pikachu, zei Meowth slinks.
"Sparky, doe je bliksem... wilde Sora zeggen maar Jesse viel hem in de rede.
"ik zou het niet doen dan raak je die baby en die andere etterjes, zei Jesse met een gemene glimlach.
Sora dacht diep na en dacht meteen aan Riolu.
"Riolu!, riep Sora en Riolu stond in gevechtspositie.
"iolu, zei Riolu knipogend.
"Riolu, ik wil dat je Aurabol op mijn hand richt, zei Sora vastbesloten.
"iolu, zei Riolu die de consequenties meteen doorhad.
"Riolu, ik doe dit alleen voor me broertje en vrienden het gaat alleen maar een beetje pijn doen, zei Sora en slikte bij die gedachte.
Riolu laadde met tegenzin zijn Aurabol en richtte die op de hand van Sora die meteen door de grijparm doorkwam.
"Sola, zei Tommy en omhelsde zijn broer.
"Staravia, breng Tommy naar Dawn!, riep Ash en Staravia vloog met Tommy op zijn rug naar beneden.
"en nu Zack en Ash, zei Sora en brak meteen door de pijpen heen en voelde dat zijn pols brak.
"Sparky, Bliksemstraal!, riep Sora en Pikachu deed hetzelfde en Team Rocket vloog door de lucht.
"Sora!, riepen Dawn, Zack en Ash in koor.
"het gaat prima, zei Sora en bewoog zijn hand heen en weer.
Tommy huilde en Sora troostte hem.
"wil je ons nooit meer zo laten schrikken, zei Sora en Tommy knikte vermoeid met zijn hoofdje en viel inslaap.
De volgende ochtend zouden Sora en zijn vrienden weer vertrekken.
wordt vervolgd......


Reacties:


LadyLondon
LadyLondon zei op 5 april 2010 - 20:57:
leuk :] <3


Sunrise
Sunrise zei op 5 april 2010 - 20:20:
Leuke epi!! ^^