Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Harry Potter » Screaming, Fighting and kissing in the rain JB/HP Crossover. {Af} » Filmpje pakken?

Screaming, Fighting and kissing in the rain JB/HP Crossover. {Af}

5 april 2010 - 21:03

408

1

255



Filmpje pakken?

Loena:
Loena staarde hem met grote ogen aan. Vroeg hij haar op een date? Ze stelde zich dromerig een beeld van hun tweeën voor. ‘Úguhm?’ kuchte Nick even. Nick wachtte nog op een antwoord. Loena knikte glimlachend. ‘Ja, leuk.’ Zei ze blij. Nick lachte opgelucht.
Nick:
Op gelucht lachte hij. Loena had ja gezegd. Hij zag Kevin vanuit een ooghoek. Die knipoogde overdreven en stak zijn duimen omhoog. Nick moest zijn best doen zijn lach in te houden. Hij richtte zijn aandacht weer op Loena. Ze staarde dromerig voor haar uit. ‘Waar denk je aan?’ vroeg Nick nieuwsgierig. Ze bleef staren. ‘Ik vroeg me af wat we dan gaan doen.’ Zei ze terwijl ze haar dromerige blik naar Nick wendde. Nick slikte even. Hij had haar nog nooit van zo dichtbij gezien. Hij staarde in haar licht blauwe ogen. ‘Uhm- ik dacht- misschien kunnen we samen- te winkelen of zo?’ bracht Nick uit. Hij had geen idee wat hij met haar moest doen. ‘Of misschien kunnen we samen naar de film?’ vroeg Nick. ‘Een Film? Wat is dat?’ vroeg Loena verward. Dom! In de tovenaarswereld weten ze natuurlijk niet wat een film is. ‘Het is- een soort verhaal- net als een boek! Alleen wordt het dan voor je gespeeld.’ Legde Nick verwarrend uit. Loena knikte begrijpend. Nick kon zich niet voorstellen dat ze het zou begrijpen. ‘Oké, leuk.’ Besloot ze. ‘Oké, dan wordt het de bios.’ Zei hij. ‘Wanneer?’ vroeg Loena. ‘Uhm, we kunnen morgen wel gaan? Mijn broers gaan dan naar huis dus kunnen we met ze mee reizen.’ Besloot Nick. Loena knikte.

Kevin:
Kevin staarde vanaf de zijkant naar zijn twee broers. Hij zag dat Joe een gesprek aan knoopte met Hermelien. En Nick had net Loena mee uit gevraagd. ‘Hé Kevin, Loena gaar morgen met ons mee.’ zei Nick die zich bij hem voegde. ‘Echt?’ vroeg Kevin verbaasd. ‘Ja, ik neem haar mee naar de film.’ Besloot hij. Kevin knikte tevreden. Hij wenkte even naar Joe. Nick volgde zijn blik. Joe stond breed te glimlachen naast Hermelien. Nick grinnikte even. ‘En hij maar schrijven dat IK een heksenvriendinnetje aan de haak moest slaan.’ Lachte Nick. Kevin lachte ook.

Loena:
Het feestje werd beëindigd door Perkamentus. Ginny en Harry liepen hand in hand het kasteel uit. Loena staarde ze na. Samen met Hermelien ging ze naar de slaapzaal van Griffoendor. Aangezien Loena de volgende dag hartstikke vroeg op moest staan legde ze haar kleding voor de volgende dag alvast klaar.


Reacties:


Marshmallow
Marshmallow zei op 6 april 2010 - 11:38:
Haaaa, ze gaan naar de film :p.
Leuk stukje

x