Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Harry Potter » Screaming, Fighting and kissing in the rain JB/HP Crossover. {Af} » Ijsje delen

Screaming, Fighting and kissing in the rain JB/HP Crossover. {Af}

6 april 2010 - 14:50

404

2

263



Ijsje delen

Nick:
Nick had niet zo’n trek. Hij was zelfs vergeten wat hij besteld had. Hij was helemaal vergeten dat hij helemaal geen lasagne lustte. Hij nam een kleine hap. ‘Hoe komen we eigenlijk weer terug op Zweinstein?’ vroeg Loena opeens. Oeps, dat was Nick vergeten. ‘Met de trein?’ vroeg hij droog. Loena lachte even. ‘De trein gaat morgen pas naar Zweinstein.’ Zei Loena. ‘Is er geen andere manier op er te komen?’ vroeg Nick. Loena schudde haar hoofd. ‘Dan gaan we morgen toch pas naar Zweinstein?’ vroeg ze. Nick knikte. ‘Oké.’ Zei hij. Had zat met een brok in zijn keel. Dit betekende dat Loena en hij ergens anders moesten slapen, of tenminste, waar moesten ze anders heen? ‘We kunnen wel naar een hotel?’ vroeg Nick. ‘Oké.’ Zei Loena dromerig. Nick knikte. Met wat moeite at hij zijn lasagne op. ‘Wil je nog een toetje?’ vroeg Nick aan Loena toen de ober er weer was. ‘Ik denk niet dat ik nog een heel toetje op kan.’ Zei Loena. ‘Dan delen we wel.’ Zei Nick. Loena knikte tevreden. ‘Een ijscoupe, met twee lepels graag.’ Zei Nick. De ober knikte, pakte de vuile borden op en liep naar de keuken. Loena staarde ongegeneerd naar Nick. Hij vond het helemaal niet erg. Hij staarde terug. Haar ogen waren ongewoon licht blauw. ‘Uw ijsje.’ Zei de ober terwijl hij een coupe in het midden van de tafel zette. ‘Hmm. Lekker.’ Zie Loena terwijl ze een hap nam. Nick volgde haar voorbeeld. Nick knikte ineenstemmend.

Loena:
Lachend nam Loena de laatste hap van het ijsje. ‘Ohw dus jij mag het laatste?’ lachte Nick. Loena knikte lachend. ‘Hmm. Vooruit dan maar.’ Zei hij. Loena glimlachte dankbaar. Ze vielen even stil. ‘Dit is echt net DE film.’ Zei Loena dromerig. Nick grinnikte even. ‘Zou jij niet in een film willen?’ vroeg Loena aan Nick. ‘Het voelt al alsof we in een zitten.’ Zei Nick terwijl hij om zich heen keek. ‘Hmm.’ Zei Loena dromerig. ‘Wil je dansen?’ vroeg Nick opeens. ‘Oké.’ Zei ze vrolijk. Ze stonden op.

Nick:
Nick kon het bijna niet geloven. Hier stond hij dan, met Loena, op een boot, te dansen op blote voeten. Loena danste vreemd. Als Nick links wou, ging zij rechts. Hij besloot haar simpelweg te volgen. Loena staarde hem weer ongegeneerd aan. Hij kon er geen genoeg van krijgen. Grote licht blauwe ogen. ‘Loena?’ vroeg Nick twijfelend. Ze knikte. ‘Ik- ik vroeg me af of-’ stamelde hij.


Reacties:


Roxyfictioon zei op 6 april 2010 - 18:58:
Da's echt vals! Stoppen op het schoonste moment ö

xRoxy


Marshmallow
Marshmallow zei op 6 april 2010 - 14:08:
Haaaaaaa, nu toch niet stoppen ;p.
Snel verder

x