Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Pirates Of The Caribbean » Just the Way of Life » 20

Just the Way of Life

12 april 2010 - 14:50

312

0

198



20

Naast me werd ik aangestootte. 'mo je'snauwde ik. de man lachtte. 'jouw zien dansen'grijnsde hij. 'echt niet' 'jahwel... anders..' 'anders wat?'vroeg ik voorzichtig. 'dat wil je niet weten

Al die hoeren bedolven em zowat.
'Weet je wel dat jij ongeloofelijk Sexy bent?' dweepte er eentje.
'Ik weet niet of ik dat wel wil weten,'stamelde ik. Ik probeerde weg te komen, maar dat lukte nit
'Oh, hij is verlegen!'kirde een ander. 'Wat schattig!' Oh, shit! Ik liep snel door.
'Sorry Dames, maar ik.. eh... ben Homo?' loog ik snel.
'Maar dat vinden we juist leuk!' riep er eentje, maar toch haakte er een paar af. Oh, SHIT, SHIT, SHIT!
'Maar.. Ik heb al iemand?'
'En is die hier?'vroeg een vrouw kritisch. Oh, shit, ik kwam echt nooit van ze af!
We waren bij een varkensstasl gekomen, en ik zag ee nkind rondwaggelen. Ik kreeg ee ningeving.
'Ah, jou zocht ik!'zei ik vrolijk, en tilde het kind op.
'Is dat jou kind?' vroeg een vrouw. Ik knikte snel. Er liepen 3 vrouwen weg, waardoor er nog 2 over waren.
'WAT SCHATTIG!'riepen ze. Ee nvan hen kwam op me af.
'Nou wil ik je helemaal.' Er was nu nog maar 1 ding over. Rennen. Ik stormde langs de vrouw heen en ging vliegensvlug er vandoor. Met4 het stinkende kind op mijn arm.


'We gaan terug,' zei ik. Ik voelde dat deze storm te sterk was voor de White Diamond. Cody knikte en brulde bevelen over het schip. We keerden om en voeren terug naar Tortuga. Daar rende dat vriendje van die rooie, met dat jochie die Sammy onthoofd had op zijn arm! De bemanning schoot in de lach. Hij keek me woedend aan. Een spottende glimlach gleed over mijn gezicht. Jay, een van mijn scheepsjongens kwam met een kwast en een emmer bloed naast me staan. Ik stak mijn hand in de emmer en zwaaide ermee naar de jongen op de wal.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.