Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Jonas Brothers » Because I love you, [Jonas Brothers] » Chapter 13

Because I love you, [Jonas Brothers]

6 april 2010 - 17:16

541

3

231



Chapter 13

Nou, ik ga even vertellen wat Kate als werk doet. Kate regelt fotoshoots. Dat alles goed loopt en wat voor fotoshoot is. Dus hoe is de achtergrond, haar en make-up. Dat regelt Kate. Het is wel een drukke baan. Ze doet haar werk best wel goed. Ze word de Dutch Girl genoemd. Daar komt dat iedereen van Fashionland haar wilt hebben voor fotoshoots. Als je haar hebt, wordt het echt een geweldige fotoshoot’s. Oja en Analeigh is een fotograaf. Nu weten jullie het. Misschien een reactie? Zou heel lief zijn <3 :] xxxxxxx .

.

Kate's Point of View



'PIEPPIEPIEPIEP’.
‘Kate, doe ik wekker uit’. ‘Maar dat kost moeite!’ . Ik krijg een kussen tegen mijn hoofd aan gegooit. Met tegenzin sta ik op en loop naar mijn wekker en ging op een soort weegschaal staan.

‘They see my Fendi watch (love it)
And my Rock and Re
Dolce Gabbana heels (Now that I got them everyone wants them)
He comes in every size
Got to accessorize
He’s like my low rise (Can’t go without them it’s something about him)'


galmt het uit het apparaat. Ik haat deze wekker. Je moet op zo op een weegschaal gaan staan en dan pas stop hij met piepen. Maar inplaats van dat irritante gepiep krijg je een liedje. En dan sta je buiten je zachte, warme bed. Echt een geweldig ding. Allemaal door John, Ashley en Analeigh. Ze gaven het aan mij als een cadeau. Een geweldig cadeau!
Maar ik moet me maar klaar maken voor een drukke, hysterische dag. Het is altijd zo. De eerste dag na mijn vakantie is het een gekkenhuis. Pfft.
‘Analeigh, kom je ook uit bed? We moeten naar ons werk’. ‘Neeeee!’, zegt ze en valt weer in slaap. Ze lag naast me, maar je kon zien dat ze gisteren iets te veel heeft gedronken. Dat krijg je als kaale mannen gaat versieren…
Met tegenzin maak ik me klaar. Als ik klaar ben ga ik even ontbijten in de keuken. Ik doe de koelkast en pak het allerlaaste pak melk. Ik pak een kom. Doe de melk en muslie in. En tadaaaa….
Een heerlijk ontbijtje.
Analeigh komt strompelend naar benenden. Ze is nog niet echt wakker, maar ik weet wel wat ik moet doen! ‘An, je hebt nog 10 min.’. ‘Waarom?’. ‘Nou, Joe komt ons zometeen ophalen. ‘WAT! KATE DAT MEEN JE NIET!’, gilt ze door het huis heen. Als een gek zonder hoofd rent ze door de kamer heen. Snel rent ze na boven en hoor allemaal dingen tegen de grond wordt aangesmeten. Na 5 minuten staat Analeigh al helemaal klaar. ‘Grapje, hij komt ons niet ophalen’, zeg ik met een lief gezicht.
‘KATE, IK GA JE VERMOORDEN!’, zegt ze boos. ‘Geen tijd. We moeten gaan!’. Ik pak haar arm en loop naar buiten. ‘Ik mag wel rijden.’, zegt Analeigh geirriteerd. Ik knikte en gooi de sleutels naar haar…
‘Kate, volgens heb je een smsje van Nick’, zegt ze en begon met haar wenkbrouwen te wiebelen. Snel pak ik mijn telefoon. 2 nieuwe berichten stond op het scherm. Het was 1 van Nick en een onbekend nummer. Ik opende gelijk die van Nick natuurlijk.


Hey baby,
Ben je al wakker?
Het was echt gezellig gisteren. <3
Maar Kevin komt zo terug na de vakantie met danielle.
Ik moet vanavond optreden.
Misschien kan je even komen dan kan ik je gelijk voorstellen?

I can't take a day without you here
You're the light that make my darkness disappear.

xxxx Nick



Aah! Nick is ook zo lieeef! Ik kan niet wachten om hem te zien. .
Maar nu even het smsje van de onbekende lezen.


Hallo schoonheid.

Lekker geslapen?
Ik zag dat je niet met Nick mee ging.
Ruzie?
Je kan uithuilen op mijn gespierde schouder.
3 words. 8 eight letters
I lovee youuu


xxx Chad



Wat een klootzak. Hoe komt hij ook aan mijn nummer. Ik verwijder het smsje nu gewoon gelijk. Zometeen ziet Nick het en dan is onze relatie gewoon verpest. En dat gaat niet gebeuren…


Reacties:


Merel
Merel zei op 7 april 2010 - 13:58:
Oh, daar is kevin!
Maar, Xchad s idd een stalker. Ik bedoel Chad. Maar ik kan niet zo geodm eer typen gelof ik.
DDat zie je wel denk ik...
But, meer?


xEmma
xEmma zei op 6 april 2010 - 19:27:
"I lovee youuu"
Mwahaha, stiekem zijn dat elf letters

Maar uhm. Chad is een beetje een stalkertje (like, hoe heeft hij haar nummer gekregen?!)
En Nick is adorable<3

EnEnEn het is een heel leuk stukje!
Snel door?
xx


Nynke
Nynke zei op 6 april 2010 - 17:46:
OMG liike it