Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Jonas Brothers » Unfare » Beautiful house but I miss something

Unfare

6 april 2010 - 18:40

353

5

245



Beautiful house but I miss something

pov: Ria
Toch komt deze buurt me vaag bekent voor, ik kan het alleen niet plaatsen waarvan. m'n moeder loopt lang's me en zegt je mag wel naar binnen gaan hoor. en ik volg haar naar binnen. als ik binnen sta kijk ik m'n ogen uit het is hier hartstikke groot. rechts van me staat een tafeltje ik zie allemaal foto's van een klein meisje en een grote man, als ik goed kijk zie ik dat ik het ben met m'n vader. een traan rolt over m'n wang naar beneden. als m'n moeder aan komt lopen ziet ze me kijkken. lieverd je vader is nu op een betere plek. zegt m'n moeder ik veeg m'n tranen weg en vraag waar mijn kamer is. als ze me de kamer heeft aangewezen plof ik op het bed neer en kijk naar het plafond. opeens vraag ik me af hoe deze spullen hier zijn gekomen. ik loop weer naar beneden. dan zie ik m'n moeder bij het zwembad staan. he mam! roep ik, en ze komt naar me toe gelopen. ja wat is er zegt ze nou waarom staan er al allemaal spullen vraag ik weet je nog toen ik laatst weg was nou ik heb toen alles ingericht daarom hebben we ook niet zoveel spullen mee, en hoe vind je je kamer?. krijg ik als antwoord terug. wel mooi. zeg ik. ik wil graag naar Dyllan waarom blijven moeder's toch altijd door vragen.. ik besluit om maar wat te gaan zwemmen en trek m'n bikini aan.
en duik in het water. als ik een beetje uitgezwommen ben droog ik mezelf af en doe weer normale kleren aan. dan besluit ik om maar te bellen naar Dyllan ik heb nog zijn nummer. ik hoor de telefoon over gaan.
D: ''jo met Dyllan''
R: he met Ria
D: o.. em...e.. hoi Ria.
R: wat ben je niet blij me te horen?
D: nou.. em jawel maar eh..
R: weetje ik kom wel gewoon langs als je het me niet wil vertellen!
D: nee, nee, dat hoeft niet.
R: wat is er toch met je, ik kom!
voor dat hij nog iets kan zeggen heb ik opgehangen.


Reacties:


Cullengirl
Cullengirl zei op 27 april 2010 - 20:04:
please snel verder!
berichtje als je weer verder bent??


saphira
saphira zei op 25 april 2010 - 23:35:
Tell me


Nynke
Nynke zei op 21 april 2010 - 14:42:
Ga je hier nog mee verder?


Lisaa
Lisaa zei op 7 april 2010 - 6:35:
Oehh ; Spannend
x


Nynke
Nynke zei op 6 april 2010 - 20:22:
Oeehw:d