Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Taking drugs and Making love at far to young at age » Part one: Ik herinner me alles nog

Taking drugs and Making love at far to young at age

15 dec 2008 - 17:52

349

1

206



Part one: Ik herinner me alles nog

Ik lig in het ziekenhuis, in coma. Overdosis is de oorzaak. Overdosis drugs en alcohol. Bijna was ik dood, bijna. Maar toch, ik heb het gered. Ik zweef tussen twee werelden, weet niet percies hoeveel tijd er al is verstreken. Maar nu heb ik wel tijd genoeg om alles te overdenken, alles wat ik gedaan heb. Ik zal alles vertellen, en ik begin bij het begin. Dat begin is als we roem hebben, waar we naar verlangt hebben. We werden beroemd, tourden door heel Duitsland, later door Frankrijk, Nederland, Belgie, Polen, daarna kwam heel Europa. net daarvoor ging het mis met mij. Ik ging aan de drugs, toen ik 15/16 was. Maagd was ik allang niet meer, en voor alcohol deinsde ik niet achteruit. Tijd voor iets nieuws dacht ik. Ik weet de eerste keer nog heel goed. Het was op een party.
De muziek is keihard, gekleurde lichten zijn overal. "Ik ga even naar Georg!" Roept Bill luid in mijn oor. Ik knik, en hij loopt weg. Ik sta op, en loop naar de bar. Onderweg kom ik een knap meisje tegen, ze loopt met me mee. Ik bestel een drankje ook voor haar. Het meisje buigt zich naar mij toe. "Zin om iets spannends te proberen?" Vraagt ze met een knipoog. Ik haal mijn schouders op. "Jahoor." Ik denk dat ze seks bedoeld. Ze staat op, en trekt me mee. Bij een groepje jongeren ploft ze neer. Ik ga naast haar zitten, ze praat wat met de persoon naast me. Ik versta er niets van, de muziek staat te hard. Dan pakt ze mijn hand, ik kijk recht in haar ogen. De jongen die naast haar zit, maakt drie lijntjes van wit spul. 'Drugs' schiet het door me heen. "Wil je ook?" vraagt het meisje. Ik knik, de adrenaline giert door mijn lichaam. De jongen doet het voor, daarna het meisje, en dan probeer ik het. Eerst voel ik niets, daarna komt er een sterk gevoel bij me op, alsof ik de wereld alleen aan kan! Mijn zintuigen worden scherper, mijn gevoel voor tijd verdwijnt.

Leuk idee? ^^


Reacties:


Dajly
Dajly zei op 15 dec 2008 - 20:24:
koeewll WEITER !!

je kleine GROTE nachtmerrie zusje ^ ^