Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Lord of the Rings » Calleigh & Ramay » 16

Calleigh & Ramay

12 april 2010 - 14:55

203

0

133



16

'Waarom niet?'vroeg ik. 'En wil je alsjeblieft stoppen met in m'n hoofd te wroeten?' Ramay keek me strak aan.
'Oké.. ik blijf.' Met tegenzin reed ik met haar mee.
maa rvanacht ging ik terug. En dat kon ze niet lezen, want ze keek me niet aan.


Ik zei na een tijdje: 'Eigenlijk weten we niet eens waar we heen gaan.' Calleigh keek me stomverbaasd aan. 'Ja, daar had jij ook nog niet aan gedacht,' mompelde ik. ze zei: 'Ik had gezegd dat je uit mijn hoofd moest blijven.' 'Dat gaat ook zo lekker,' reageerde ik. 'Probéér het dan niet te doen.' Ik negeerde haar.

Mokken keek ik voor me uit. Ik voelde hoe Opaal moe werd, maar ik dwong haar om door te lopen. Ik draafde voor Ramay uit, en ik wist dat ze me aan staarden, vol walging.

Opaal keek om. 'Ze is nog niet van plan je te laten stoppen...' zei ik. Daarop liet Calleigh haar wél stoppen. 'Waar zijn we nou?' vroeg ik. 'HIer!' klonk Legolas' stem opeens. 'Je stalkt me.' Hij werd rood. Ik grinnikte en hij werd roder. 'ZUllen we doorgaan?' vroeg Cal opeens chagrijnig. 'WíT?! Dat arme beest is halfdood en jij vraagt of we doorgaan?!' gilde ik.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.