Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » When you save my life.[Twincest] » 11

When you save my life.[Twincest]

7 april 2010 - 17:59

445

0

213



11

"Sorry, ik wil je der gewoon niet mee laten zitten. Ik heb al genoeg gezeik aan mijn hoofd."
"Lieve Tom, je kan me alles zeggen."
"Bill, ik zou het wel willen maar ik kan het gewoon niet. En het heeft ook gewoon met mij te maken
ik had je nooit meteen moeten aan spreken, dan had ik dit gezeik ook allemaal niet."
"Dus het komt met andere woorden door mij? is dat het? Dat is het toch."
"Bill, je bent een leuke spontaane jongen. en ik vind je echt heel lief enzo. maar dit houd ik liever voor me."
"Oké mister Eigenwijs."
"Ik ben niet eigenwijs!"
"Ga nou niet in discussie."
"Wel meneer."
"Tom ik ga ijs halen, wil je nou ook of niet?"
"Ja is goed, ik wil met mango smaak. Dat is zo lekker!"
"Ja ik weet, dat is inderdaad lekker."
Als ik de ijsjes heb gehaald gaan we weer terug naar het bankje. Ik
laat me naar achteren vallen en kijk naar Tom die aan het genieten is van zijn ijsje.
k stoot expres myn ijsje tegen zijn wang.
"Oeps sorry, laat het me weghalen." zeg ik met een big smile op mijn gezicht.
"Oh isgoed." als ik het van Tom zijn gezicht haal en mijn vinger aflik kijkt hij heel intens naar mij.
ik word er lichterlijk opgewonden van, en Tom blijkbaar ook want ik zie een bobbel te voor schijn komen.
en een big smile met een rood gezicht.
"Gesnapt." zeggen we tergelijk.
"Tom, hoelaat is het?"
"Het is euhmm half 2."
"SCHEISSE! we moesten om half 2 terug zijn."
"Dan rennen we toch."
Ohnee, het moment waar ik zo bang voor was komt nu uit. Ik heb enorme rokers longen.
dus rennen NO WAY!
"Je haat rennen niet?" "Hoe weet je dat."
" Ik zag je wel moeilijk kijken." ohnee he heeft ie dat nog gezien ook.
"Geeft niet hoor, ik wil je best tillen." Tom geeft me een klein zetje. en dan zie ik Andreas lopen.
"Ohnee." "Wat is der?" "Daar heb je Andreas." zeg ik met een piepstemmetje.
"Komt goed ik ben bij je." Ik kijk hem lief aan.
Tom loopt naar de deur en draait hem langzaam dicht. "Of wou je nog weg?" "Nee hoor, ik zit hier prima."
Tom loopt naar mij toe en streelt door mijn zwarte lokken. "Je hebt mooi haar. Je bent echt mooi Bill."
Ik word verlegen. "ik denk dat ik maar ga slapen, morgen moeten we vroeg op." "Bill Morgen is het zaterdag." "Ohja."
Tom drukt een kusje op mijn voor hoofd en loopt naar zijn eigen bed.
Ik trek mijn broek en shirt uit. "Ziet er niet verkeerd uit."
Ik word nog roder dan normaal. "Dankje." zeg ik verlegen
"Weltrusten Bill, als der iets is. Kan je me wakker maken goed?"
"Oké dankje, jij ook hé?"
"DOe ik. slaap zacht."


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.