Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » When you save my life.[Twincest] » 13.

When you save my life.[Twincest]

7 april 2010 - 18:01

592

0

218



13.

Als ik wakker word zie ik Tom nergens, dus loop ik naar me kast en pak mijn
kleding voor vandaag en een handdoek. Als ik naar de douche loop zie ik Harry
lopen, dus ik loop snel door naar de badkamer van mij en Tom.
Ik doe de deur open en zie dat Tom aan het douche is.
"oh sorry, ik wist niet dat je." "Haha geeft niet."
"Ik ga al, ik douche wel na jou." "ik ben al klaar, je kan."
"maar Tom je staat nog .." "ja nou en, we zyn toch van het zelfde geslacht.
of heb je een vrouwlijk geslacht." " Nee, maar Tom. Ik ga niet toe kijken hoe jij
je aan het omkleden bent." Ik loop de bad kamer uit en
hoor Tom grinneken. ik schaam me zo rot. "Bill, was je lekker bij Tom aan het kijken?
Heb je zyn piemeltje gezien" "Nee, en bemoei je der niet mee. Ik wist niet dat hij aan het douche
was, en wat maakt het uit?" "Bill, come on. Je vind Tom zijn lul vast wel intressant."
"Hé en wat zou dat? Dat jij nou een pinkie hebt." "Tom, hí¡ vriend we hadden het net over
je, en je kleintje." "Het is wel mijn kleine Tom ja, en Harry. This dat je het even weet, ik ben een jaar en 10 cm groter dan jou." "Ja, én?" "Nou dat je het even weet." en hij geeft mij een knipoog. en ik glip de douche in.
Als ik klaar ben, komt Tom binnen. "Hé sorry. moet ik weg gaan?" "Nee, ik hoef me alleen maar me kleding nog aan
te doen." "Or right." "Tom, wat moet Harry van jou?" "Oh hij is jarloers dat ik bij jou op de kamer slaap."
"Is dat het?" "Nouja, eigenlijk wel."
Als ik klaar ben met douchen loop ik naar buiten en ga op het gras liggen. Het zonnetje schijnt, en het
is 18 graden. Net warm genoeg.Ik doe mijn ogen dicht en denk over Niki, hoe zou het met
haar gaan. En dan voel ik dat iemand op me afloopt. ik doe een oog open om te zien wie het is, het is Tom.

Tom pov.
Ik loop naar Bill toe, volgens mij heeft ie me nog niet gezien. Ik hoop het ook niet.
Ik heb een verassing voor hem. "Bill, ik heb wat voor je." "Hmm?" "Ik heb wat voor je."
"Waarom, wat wil je me geven?" "Nou, ik heb het ooit gekregen toen ik klein was, van mijn moeder.
der zit een hartje aan, en een sleuteltje. En ik voel me bij jou vertrouwd, en ik kan je nu al alles zeggen."
"Ja maar Tom, ik wil het niet aannemen."
"Waarom niet?" "Nou, ik ken je net weet je, en het lijkt me niet verstandig als je
me iets geeft wat bij jou hoort."
"Bill doe niet zo stom, ik wil het toch?"
"JA maaar toch! Tommiee, please houd het zelf."
"Oké, wat jij wilt." ik ga naast hem liggen, en val weg.
"Oké, pak dan een emmer." hoor ik mensen zeggen.
Ik hoor ze dichterbij komen, en open optijd mijn ogen.
maar ik zie dat Bill niks heeft gehoort dus trek hem omhoog en begin weg te rennen,
maar Bill is te laat, een hele emmer met ijskoud water over hem heen.
Zijn make up is uitgelopen, en hij kijkt me verdrietig aan.
"Gaat het? heb je het koud?"
"Ja het gaat, alleen een beetje koud."
Ik trek mijn vest uit en geef hem aan Bill.
"Alsje, houd maar aan tot we bij onze kamer zyn dan trek je
droge kleding aan." "Maar alles is zo krap, dat zit niet lekker als je het koud hebt.
"Trek dan maar kleding vn mij aan, ik heb zat wijde kleding."


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.