Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » When you save my life.[Twincest] » 14.

When you save my life.[Twincest]

7 april 2010 - 18:04

599

2

229



14.

Bill pov.
"Oh dankje, ik ga wel eerst even douchen ik heb het koud."
zeg ik al we richting onze kamer lopen. Ik doe de deur open en ga even op Tom zijn bed
zitten, "Ik pak wel even wat kleding voor je, wacht. Wat voor tshirt wil je hebben. Met een doodskop der
op?" "maakt mij niet uit." "Oké neem deze maar."
Hij loopt naar me toe en gaat naast me zitten, "Bill. ik ken je net maar ik vind je echt leuk.
wat vind je eigenlijk van mij." vraagt hij blozend. Ik weet niet wat ik moet zeggen maar
ik vind hem echt super leuk." "Nou euhm, ik vind je echt een leuke jongen. Maar waarom vraag je dit."
"Bill, ik wil je eigenlijk als myn vriend." "Maar dat ben ik al." "Je begrijpt het verkeerd.
ik wil meer dan alleen vrienden zijn, maar als je dat niet wilt begrijp ik dat. want je kent me
net een paar dagen." "Tom, ik wil wel. Echt waar, maar dan ben je me eerste vriendje."
"Alles moet de eerste keer zijn." "Dat is waar, ik wil wel." "Oké." Tom komt dichter bij en kust me zachtjes op mijn mond, ik voel meteen vlinders door mijn buik gaan. "Hebben we nu wat?" vraag ik verlegen.
"Maakt mij niet uit, maar het voelt voor mij goed." Hij kust me opnieuw waardoor ik naar achteren val.
Ik kus hem terug en voel me opmijn gemak. "Maar ik ga nu douchen." "is goed, mag ik mee." vraagt ie verlegen. "Van mij wel, zolang niemand het ziet."
Tom loopt met me mee naar de douches, en ik kleed me om. Ik zie hem naar mij staren, en hij
trekt ook zijn kleding uit. En ik voel dat er iets groeit. En het is niet de liefde, maar iets anders.
Waar Tom van moet blozen, en ik voel hem tegen me aan. "Bill je bent echt mooi." "Heb je al gezegt."
;"Maar ik meen het, ik wil je voor altijd bij me hebben." "Dankje, ik jou ook." als ik onder de douche sta,
komt Tom bij me staan. En als we klaar zijn met douchen loopt Tom voorop naar onze kamer.
ik moet me nog aankleden dus ik doe rustig aan.

Tom pov.
Het is maar goed dat Bill nog langer bleef, want ik wil een briefje aan hem schrijven.
- Lieve Bill,
ik zat te denken, misschien kunnen onze bedden zo blijven staan.
En ik weet niet hoe jij denkt over ons, maar ik wil misschien wel verder dan
alleen zoenen. Als jij dat niet wilt moet je het zeggen, en al die shit.
Maar ik wou wel zeggen dat ik veel van je hou, nu al.
Dikke kus je Tommie.-
en ik verlaat de kamer. en loop naar beneden.
En na 10 minuten zie ik Bill aan lopen, hij komt bij me zitten op de bank.
"Tom, ik heb je brief gelezen. En ik heb der 1 terug geschreven, als je die wilt moet je naar onze kamer."
"Oh oké, ik ga wel even kijken."
"Oké ik ga even roken." "Kijk je wel uit voor Harry?"
"Wat is der met mij meneertje?"
"Harry en Tom, der word hier niet geroddeld."
ik kijk achter me en zie Lisette staan, de mentor van Bill.
"En Bill, ik wil jou even spreken."
Ik loop naar onze kamer en zie het briefje op mijn bed liggen
- Lieve Tom,
Ik vind het goed, maar om meer te doen weet ik niet.
Want ik weet niet hoe, en ik wil niet dat iemand ons hoort.
Want ik ben dan heel bang dat se ons gaan pesten,
maar ik wil het heel graag. Maar misschien kunnen we
langzaam aan doen.
Ik hou ook van jou
xx Bill.-
Ik voel me echt anders verliefd dan daarvoor, ook met chickie's.
Bill voelt beter, vertouwd en fijn


Reacties:


YarahartBill
YarahartBill zei op 15 mei 2010 - 13:26:
Ik voel me echt anders verliefd dan daarvoor, ook met chickie's.
Bill voelt beter, vertouwd en fijn.


Zooo cuteee!!


Angiepink zei op 22 april 2010 - 14:01:
Ahw vet lief!!