Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » When you save my life.[Twincest] » 17

When you save my life.[Twincest]

7 april 2010 - 18:07

229

0

209



17

Als Tom en ik beneden komen, heeft Lisette al het geld gepakt, en auto sleutels.
"Jongens, jullie gaan niet alleen. Katy gaat met jullie mee. Want Tom, als we der achter komen
dat je geblowd heb, dan moeten we een nieuw huis voor je zoeken. Dit is de laatste waarschuwing."
"Ja ja, ik weet het." "Niet zo grote mond, want anders ga je helemaal niet!" "Lisette, doe is rustig. ik ga toch mee?"
hoor ik iemand zeggen achter ons. "Ja oke, komt dus goed. Hier hebben jullie alles."
Ik doe het geld van mij en Tom in mijn portomonee, en lopen naar de auto van Katy. "Mooie auto."
Het is een Audi R4. "Zo'n auto wil ik later ook." "Ja, ik met een grote achterbank."
"Haha Tom, je bent nog precies zoals vroeger. Na al die tijd dat ik je niet heb gezien."
"Hoebedoel je?" "Nog steeds zo seksistisch." "Dankje Katy." Ze geeft ons een knip oog.
"Oh Tom, als je nog wiet wil hebben moeten we dat zo eerst halen hé?" "Mag je blowen van haar?"
"Ja, het is me mentor." "Bill, Tom mag blowen en als hij seks wil op de groep gaat ie ze gang maar.
Zie het zo, ik ken Tom al 5 jaar. En ik heb alle vertrouwen in Tom,
voor wie hij kiest heb ik respect." "En Katy, je bent me ex. Vergeet dat niet te melden."


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.