Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » When you save my life.[Twincest] » 18

When you save my life.[Twincest]

7 april 2010 - 18:08

399

0

219



18

"Ja we hadden een relatie, vandaar dat ik Tom alles wens. Maar Tommie, we moeten straks dan wel meteen halen.
Anders komt Lisette der achter, en Bill blow jij ook?" "Ja, af en toe." lieg ik alweer,
en zo ziet de ex van Tom der dus uit. ze is veel mooier dan ik, en ze is ook een vrouw.
Met dikke borsten. Daar valt Tom dus op, als het om meisjes gaat. denk ik bij mezelf.
"Hé Bill, we zijn der hoor." "Oh oké" als Tom, Katy en ik uit stappen zie ik de coffeeshop.
Tom en ik wachten op Katy, want zij gaat het voor ons halen. Want we zijn wel 18 maar Tom blijft liever nog even op afstand
en ik liever ook. Als Katy terug komt, komt ze met 5 Joints terug. mij en Tom geeft ze der 2 en 1 voor haar zelf.
IWe lopen naar een hoekje van de straat en roken de eerste joint.
ik begin te hoesten, en vind het echt stinken. Maar Tom mag niet denken dat ik een watje ben.
"Gaat het?" "Ja het gaat prima, iets te diepe hijs." "Oke, naar welke winkel wil je zo?"
"Ik wil sowieso naar de hema voor nieuwe make up. en ook nog een nieuwe broek."
"Oké ik moet ook een nieuwe broek. En het liefst ook een tshirt."
"Nou Tom, ik heb nog geld gekregen van Jeugdzorg voor jou. Vanwege die klappen die
je hebt gehad vorige maand, met die rechtbank. Heb ik nog 200 euro vergoeding gehad."
"Nicee, mag ik dat gewoon in mijn zak steken?" "Nou ik hou het liever even bij me, dan
kunnen we welkijken wat je der van wilt kopen. En als ik het nodig vind geef ik het aan je."
"Maar Kaaaat!" "Oké je krijgt nog een briefje van 50 euro, en de rest houd ik bij me."
Als Tom dat aan genomen heeft. neem ik nog een hijs. ik voel me licht worden in mijn hoofd
en zie letterlijk alles heen en weer bewegen. Maar ikvind het ook grappig dus ik begin te grinniken.
"Zie je dat Bill, die vrouw loopt op 1 been." als ik kijk zie ik het ook, waarschijnlijk omdat we
stoned zijn. "Ik vind dit best chillend." zegt Katy, en ze heeft grote rode ogen.
"Heb ik ook van die mooie rode ogen?" vraag ik aan Tom en aan Katy.
"Ja zeker, die van jou zyn nu echt mooi." zeggen ze in koor.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.