Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » When you save my life.[Twincest] » 19.

When you save my life.[Twincest]

7 april 2010 - 18:08

400

1

217



19.

Tom pov.
Ik zie alles bewegen, en Bill is opgewonden. dat zie ik meteen, en ik kijk Katy zwoel aan,
en ik wil der zoenen, ze is een paar cm kleiner dan mij. maar wel 5 jaar ouder.
Of mij dat wat intreseerd. helemaal niks!
Als we in een kleding zaak komen zie ik een heel leuk shirt. Met een doodskop der
op, ik koop hem expres omdat ik weet dat Bill hem leuk vind. Ook zie ik een shirt met VANS der op
die wil ik passen, en Bill is ondertussen ook wat aan het passen, en dus loop ik zijn hokje in.
Ik kus hem zachtjes in zijn nek. en loop dan gauw de kleding kamer uit. en loop in een eigen.
Ik heb het gepast en zie Katy nergens. Als ik Bill zie staat ie in zijn nieuwe boxer. "Hoe vind je hem?"
"Is ie niet wat strak?" "Nee, dat hoort. Het is van Bjön Borg." "Niks voor jou." zeg ik eerlijk.
"En bedankt." lacht Bill zich stuk. "Grappig." en van het word grappig moet ik lachen,
het is Katy weer met een droge opmerking.
We rekenen af, en lopen langs een lingerie winkel. Katy wil naar binnen.
Ze pakt een BH van het rek en loopt naar de pashokjes. "Tom? kan je me helpen hem vast maken."
Ik doe wat ze vraagt en loop naar de kleedhokjes. en doe die van haar open.
In plaats van het topje vast te maken, ga ik met mijn handen onder haar BH en kus haar in der nek.
"Oh Tom." Ik hoor Bill heen en weer schuiven met zijn voeten.

Bill pov.
wat doe ie nou, hij heeft toch met mij. en dan hoor ik wat. "Oh Tom." WAT! denk ik bij mezelf.
en ik hoor nog meer gekreun. en hoor de broek van Tom open gaan. En gebonk.
Nu ben ik het zat en ik loop de winkel boos uit. en steek een sigaret op.
"Volgens mij merkt Tom niet eens dat ik weg ben! En we hebben pas een dag."
ik sms hem. - Tom, het is over! Was vanmorgen alleen maar een lolletje?
Ik schuif je bed weer naar de andere kant van de kamer. Je bekijkt het maar!
en trouwens, ga straks maar alleen met Katy naar huis. want ik ga lopend!
DOEI, Bill.-
Ik ben zo boos dat ik niet weet waar ik heen loop. "Ich weiss nicht warum.
Ich weiss nicht wass kommt, ich will allein sein. Lass mich allein fur immer!"
dat zing ik als ik rond loop in Hamburg.


Reacties:


jorinloveth
jorinloveth zei op 7 april 2010 - 21:00:
aaaaaaaaaaaaaaah arme Bill D=