Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » When you save my life.[Twincest] » 21.

When you save my life.[Twincest]

7 april 2010 - 18:10

471

0

225



21.

Tom pov.
IIk kan niet wachten tot het avond is, dit was echt helemaal verkeerd gelopen.
Stomme ik, ik wil Bill nu echt nog niet kwijt. "Katy, dit moet echt stoppen.
Die ruzie met Bill en ik kneld me. Ik wil nu echt blowen." Ik pak een joint uit mn broek zak
en steek hem aan, ik ben na een tijdje flink stoned. en Katy kust me zacht. "Tom, het komt goed.
Geloof me, vanavond moet je gewoon je best doen om hem in te laten Zien dat je veel van hem houd."
"Dankje." Ik blow nog veel door. En op 1 of andere manier merk ik dat Bill ook aan het blowen is.
Ik denk bij mezelf dat ik niet meer wil blowen, want er komen problemen van. Net als de laatste keer.
Toen heb ik nog iemand in coma geslagen, dus moet ik echt stoppen. Want vandaag vond ik erger,
ik heb Bill zo pijn gedaan, meer dan ik me realiseerde dan daarvoor.
Ik besluit Bill een sms te sturen.
- Lieve Bill,
Het spijt me heel erg wat der is gebeurt.
Ik hou nog veel van je, wil je nog met me omgaan?
Of haat je me te erg? xx Tommie. -
Na een half uur smst ie nog niet terug. en we hebben over 10 min
afgesproken op het terrein.
-10 min verder.-
We staan op het terrein te wachten op Bill.
"Daar heb je hem. En de deur van de auto gaat open en dicht, ik zie
Bill achter me zitten en hij zwaait naar Gordon, en zie dan pas dat ie 5 volle tassen met
kleding bij zich heeft. "Bill?" Hij negeert me. Waar ik nog zo bang voor was. Komt nu uit.

Unkown.
Bill negeert Tom compleet, hij negeert alleen Tom. Want Lisette wou hem spreken.
Ze hebben het over blowen gehad, blijkbaar had ze het door dat Bill geblowd had.
Ze belde meteen Gordon op. "Ja, oké maar volgende keer moet ie dat maar niet meer doen."
Der is met Bill afgesproken dat hij niet meer mag blowen van Lisette.
Als Tom binnen komt ziet hij Bill. en keert meteen om. Iedereen merkt dat er spanning is
tussen hun. Tom moet ook praten met Lisette. Hun hebben het over de problemen van hem.
Waarom hij niet met Bill praat. Als hij boven komt, krijgt hij de deur niet open.
Bill heeft hem opslot gedaan, en de sleutel zat in zijn tas. "Bill doe open." geen antwoord.
"BILL KAULITZ DOE DIE DEUR OPEN!" roept Tom boos en bonkt hard op de deur.
Weer word Tom genegeerd. Op het moment dat Tom naar beneden wil lopen gaat de deur open.
Hij ziet zijn bed aan de kant staan waar hij stond. en ziet Bill nergens.
er staat wel wat op hun spiegel geschreven met bloed. "Why you lie too me, I want too kill myself."
als Tom dat leest rent ie naar de badkamer. Daar ziet ie Bill liggen, zijn arm is open gekrast.
"Niet doodgaan Bill, houd vol!"


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.