Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » When you save my life.[Twincest] » 22

When you save my life.[Twincest]

7 april 2010 - 18:10

238

0

207



22

Bill pov.
De laatste woorden zet ik op de spiegel, en loop naar de badkamer.
en snij me daar, opnieuw en opnieuw. tot ik zwart voor mijn ogen zie.
Met een klap val ik op de grond. Ik hoor iemand op me afrennen.
en met de woorden die tegen me zeggen dat ik vol moet houden,
die stem herken ik, het is Tom. Maar het is Tom zijn schuld dat ik hier nu lig.
Ik wil echt dood. Dan hoor ik Lisette binnen komen. "Tom, wat is dit?"
"Bill wil dood." huild ie. "weetje ook waarom?" "Nee Lisette, weet ik niet."
Ik voel me vanbinnen huilen, hij weet donders goed waarom ik dit wil.
En dit is nog niet het ergste, ik word opgetild door Tom, en op mijn bed gelegt,
en word verbonden door Lisette. Als ik bij kom zie ik alleen Tom nog bij me zitten.
met een briefje. Als ik mijn ogen open doe, kijkt Tom blij. en wilt me een kus geven
alleen draai ik mijn gezicht weg. "Bill het spijt me meer dan je denkt.
Je bent mijn hart en ziel." "Je hebt geen hart! Anders lieg je niet tegen me!"
Bij Tom schieten tranen in zijn ogen. "Bill, wenn nichts mehr geht. Will ich ein engel sein,
für dich allein." "Dankje, maar dit gaat nu even niet. Ik wil alleen zijn."
Tom doet wat ik hem vraag en hij loopt weg. En gooit de deur dicht.
Dit is het beste, voor vandaag. Voor ons allebei.
ik voel dat gewoon.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.