Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » 30 Seconds to mars » We've found what we need. » Chapter 2:

We've found what we need.

7 april 2010 - 20:16

299

2

277



Chapter 2:

Die volgende morgen voelde ik het briefje in mijn broekzak branden. Ik deed mijn capuchon ver over mijn hoofd met mijn koptelefoon er ook weer over, nu was ik compleet afgesloten van iedereen. Ik liet langzijn mijn vingers naar het papiertje gaan, ik wou dolgraag hem weer zien en spreken. Het voelde gister zo vertrouwd. Ik trok opeens het papiertje er uit, met mijn andere hand pakte ik mijn mobiel, een foto van 30 Seconds To Mars stond als achtergrond. Ik maakte een sms aan, ik wou niet bellen, straks stoorde ik hem.

Hi Jared,
Here's my Message,
You can answer if you want, you've now my number.
X- The girl who you met yesterday.

Ik duwde mijn mobiel terug in mijn zak, waarschijnlijk wist hij niet eens meer wie ik was, hij had zoveel fans...'
Ik merkte dat ik heel die dag zenuwachtig naar mijn mobiel staarde, ik wist dat Jared Leto vaak zijn blackberry checkte, maar hij had het wel druk.
"Of hij wil geen verder contact met je" ik haate dat stemmetje in mijn kop.
Compleet onverwacht ging mijn mobiel over, ik wist dat hij het niet hoefde te zijn, maar het kón. trillend nam ik hem op, ik leek wel zwaar dement, niet eens in staat om een mobiel vast te houden.
"Hooi?"
Toen ik hem terug hoorde groeten wist ik dat hij het was, absurd ik werd gewoon gebeld door hem!
"Heey naamlooskind, het was gister gezellig, ben blij dat je terug belde! misschien afspreken ofzo? "
Hij klonk gehaast, ik haate mezelf dat ik hem had durven te storen. Ik had geen flauwbenul van wat ik zou moeten antwoorden, straks hield hij mij voor de gek, en dan stond ik daar voor paal. "Niet geschoten is altijd mis geschoten..."
"Ja oké, morgen, 7 uur tramhalte.'


Reacties:


Neeriash
Neeriash zei op 7 april 2010 - 20:37:
Verder verder verder <3
En laat het maar weten als er een nieuw deeltje is =D



Renesmee
Renesmee zei op 7 april 2010 - 20:29:
Ik vond het gaaf
Jared is cooowl!
Net als je verhaal.
Maar hoe heet het meisje..?
Of ben ik gewoon dom en heb ik dat niet gelezen..O=

Zeg je het als er een niet hoofdstuk is?