Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » 30 Seconds to mars » We've found what we need. » Chapter 3:

We've found what we need.

7 april 2010 - 20:55

304

3

277



Chapter 3:

Sarah:
Ik zat op het bankje bij het tramhokje. Ik had in mijn hoofd steeds een discussie of hij zou komen. Het klikte tot heden goed, maar omdat hij zo bekend was begon ik te twijfelen. Hij had het druk... een tram stopte voor mijn neus, hij stapte eruit. hij was echt gekomen, met de tram, wat blijkbaar zijn nieuwe favoriete vervoermiddel was. Hij zwaaide vlot naar mij, "Leuk dat je terug wou bellen! mag ik nu ook je naam weten?" ik stond op, en ging naast hem lopen, hij wist blijkbaar waar hij heen wou. 'Sarah, ik heet Sarah. Sorry dat ik een lastig uitspreekbaar naam voor jou heb." Hij lacht, 'Saaraaaah, Mmm. zeg het eens op de nederlandse manier?" Ik lachde, het klonk schattig hoe hij mijn naam zei. "Sarah." Hij lachde, 'Dat is te moeilijk voor mij hoor, kan ik je geen nieuwe naam geven?" Ik lachte, hij was zo anders dan ik steeds in mijn gedachtes had voorgenomen. "Nee, je noemt me gewoon Sarah, hoe stom de naam ook mag zijn. en waar wil je in godsnaam heen gaan?" Hij sloeg een arm om me heen, "Je gaat wel zien, Sarah. Ik ken Nederland beter dan je denkt." ik schudde lachend mijn hoofd, zeker voor alle cofeeshops die er waren. "En, jij? wat is jou'n naam dan wel niet." hij stopte midden in zijn looppas en lachte keihard. "Ik? Ik ben Bush, ik ben Bill Gates, ik ben wie jij van mij wil maken. Misschien ben ik wel een enge pedofiel, wie weet wat ik ben..." Ik liep verder, ik kende deze buurt niet zo goed. 'Ah, Pech voor de pedofiel, ik ben 20 jij niet, ik hou van leeftijdsgenoten.' Ik liep verder, ik wist niet zeker of dat waar was wat ik zei, het wí¡s in iedergeval waar, maar nu?


Reacties:


4passions
4passions zei op 8 april 2010 - 16:11:
ok, ik wil de rest^^

30 seconds to mars

ben zeker beniewd naar meer!


Renesmee
Renesmee zei op 8 april 2010 - 15:10:
Coooowl

verderrrrrrr


Neeriash
Neeriash zei op 7 april 2010 - 21:37:
verderrrr =D