Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Harry Potter » My heart belongs to you » Hoofdstuk 8

My heart belongs to you

8 april 2010 - 13:30

1047

1

317



Hoofdstuk 8

Voor de genen die er niet tegen kunnen. In dit hoofdstuk komt sex voor. XOXO Girlylicious

Hij kuste me in mijn nek en toen op mijn mond. Ik voelde zijn zachte lippen op de mijne en mijn hart gaf aan waar ik zo naar verlangde. Ik voelde het warme gevoel van ware liefde door heel mijn lichaam stromen. Ik voel mijn hart bonken in mijn borst en woel met mijn handen door Draco's haar. Ik zoen Draco nu anders dan net, met meer passie en ik laat me gaan. Draco merkt het en klimt op mijn bed, zijn ademhaling versnellend. Zijn handen glijden onder mijn shirt en ik stop met zoenen. 'Draco,' hijg ik, niet hier! Hij begrijpt meteen wat ik bedoel en staat op, mij met zich meetrekkend. Mij in zijn armen, op weg naar de plek waar we niet gestoord worden. De trappen op, de gangen door, de uitgestorven zevende verdieping. Het schilderij met de trollen in balletpakjes hangt nog steeds tegenover de lege muur, waar al snel een deur in verschijnt. Ik weet niet precies waar Draco nu naar verlangt.
Zonder dat ik het merkte, zijn ook mijn kleren veranderd en heb ik een lichtblauw zomerjurkje aan, Draco een half ontknoopt, wit overhemd. Heel de wereld draait om ons heen en het enige wat ik voel is verlangen, naar Draco, naar liefde, naar passie. Ik voelde Draco's gretige lippen op de mijne en zijn hand die mijn been optilt en onder mijn jurkje glijdt. 'Draco,' kreun ik, maar ik verzet me niet, dat wil ik al lang niet meer. Draco kust me in mijn nek en zijn hand glijdt over mijn heup naar mijn bil, waarna hij zijn hand weghaalt en mijn borst vastpakt. Ik kus hem gretig en begin zijn shirt open te knopen. In het midden van de kamer stond een groot bed met twee kussen. Het kan me niks meer schelen als Draco me daarop gooit en zijn lusten botviert. Zolang hij maar niet te ver gaat, en het meer is dan alleen seks. Draco trekt mijn jurkje over mijn hoofd en kust de welving van mijn borsten, afwachtend en vol vuur. Ik ging met mijn handen naar beneden en friemelde aan Draco zijn riem. Ik hoorde hem zachtjes kreunen in mijn nek. Hij wil mij en ik wil hem. Alleen nog gekleed in ons ondergoed, staan wij tegenover elkaar. Draco laat zijn hand over mijn lichaam glijden en blijft naar me kijken. Je bent zo verschrikkelijk mooi, waar heb ik jou aan verdiend? Ik leg mijn hand op zijn wang en kus hem zacht op zijn lippen. Je verdient me omdat je mij jouw ware liefde toont. Draco trekt me ruw naar zich toe en kust me zoals hij nog nooit heeft gedaan, vol liefde, passie en vooral overgave. Ik kus hem vurig terug en laat hem merken dat het nu of nooit is. Hij snapt het en tilt me, zonder op te houden met zoenen, op en legt me op bed. Hij zegt precies de woorden die ik wilde horen: Ik wil je, hier en nu. Ik weet niet of ik kan stoppen als ik eenmaal begin. Jij maakt me helemaal gek, jij bent mijn alles. Ik knik en zeg niks, ik kan niks zeggen. Het enige wat ik kan is gewillig blijven liggen als Draco mijn bh opent en de kamer ingooit. Liefkozend, hitsig en toch wel zenuwachtig, betast hij mijn lichaam met zijn zachte handen. Hij doet het aarzelend, kijken naar mijn reactie. Ik ga met hem mee, doe hetzelfde als hij en onderneem de eerste stap. Draco wacht echt op mij. Mijn handen glijden over zijn rug, mijn vingers haken zich achter de rand van zijn boxer en trekken hem langzaam naar beneden. Draco stopt met kussen en zegt buiten adem: weet je het echt zeker? Ja, Draco ik weet het heel zeker. Hij zegt niks meer en laat mij mijn gang gaan, als snel ligt hij geheel naakt op me en begint hij aan mijn slipje te trekken. Ook die belandt ergens in de kamer. Draco kust me en ik voelde hem tegelijk voorzichtig in me gaan. Ik sluit mijn ogen en kreun zachtjes Draco zijn naam. Ik sla mijn handen om zijn nek en ga rustig zijn ritme mee. Na een tijdje draait Draco zich om en trekt me boven op hem. Ik leg mijn handen op zijn borst en ga rustig heen en weer. Draco pakte me bij mijn heupen en kreunt zachtjes. Oh Draco kreun ik, en we draaiden ons weer om. Draco kwam voorzichtig uit me en ging naast me liggen. Hij legde zijn hand onder mijn nek, en trok me naar zich toe. Ik legde mijn hand op zijn borst en zo lagen we daar. Je bent geweldig zeg ik na een tijdje tegen hem. Ik kuste hem op zijn borst, en woel een beetje door zijn haar. We praatten nog een beetje en toen vielen we langzaam in slaap.
De volgende morgen werd ik wakker van iets wat in mijn nek kriebelde. Ik opende mijn ogen, en keek in de mooie helder grijze ogen van Draco. Hey lieverd zei ik zachtjes tegen hem. Ik streek door zijn haar en gaf hem een kus. Hoe laat is het eigenlijk vroeg ik aan hem. Draco keek op zijn horloge. Het is nu kwart over negen, maar het is zaterdag dus we kunnen nog even lekker blijven liggen. Ik draaide me op mijn zij en legde mijn hand op zijn borst. Eigenlijk krijg ik toch best wel honger zei ik tegen Draco. We kunnen hier ook wel wat eten stelde hij voor. Ik zocht mijn slipje en BH en trok het aan. Draco trok zijn boxer ook weer aan en ging naast mij op het bed zitten. Hij maakte een zwiepje met zijn toverstok en er verscheen een heerlijk uitziend ontbijt voor twee personen. Draco trok me weer naar zich toe en zo gingen we eten. Toen we het op hadden kleedden we ons aan en gingen weer terug naar de leerlingenkamer van Zwadderich. Blaise en Alexandra lagen op de bak te kletsen. Toen Draco en ik binnen kwamen keken ze beide om. Alexandra stond op en trok me mee naar onze slaapkamer. Ik vertelde haar over Draco en mij. Dit was de nacht van mijn leven. En ik weet zeker dat Draco er ook zo over dacht.


Reacties:


Ezzlot
Ezzlot zei op 11 mei 2010 - 20:56:
Ben ik toch helemaal vergeten om een reactie te plaatsen
Sorry!
Maar ik vind dat je nu verder moet gaan!
Anders bedreig ik je met een prei!
xx