Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Jonas Brothers » Just a JB love Story { Jonas brothers <33} » Nine

Just a JB love Story { Jonas brothers <33}

8 april 2010 - 14:48

211

0

163



Nine

anne is Happy(L) want ze heeft een ipod*schept op*:P

'Relax, we komen nog wel binnen, via een zijgangetje of zo iets!'stelde ik NoËl gerust. 'En anders bel ik Nick toch gewoon even,'grapte Pete. Noël keek hem met grote ogen aan.
'ken.. Jij.. NIck.. Jonas??!!!' hyperde ze. Ik rolde met mijn ogen.
'Nee, natuurlijk niet.' zuchtte ik. Ineens klonk er een geraas boven ons.
'Jongens, rennen!'riep Pete, 'dat is onze trein!'


uitgeput plofte we neer in een coupe, ze hadden hier van die oude zoals ook in harry potter. ik griste mijn ipod uit mijn tas en zette hem aan. Het geluid zette ik het hardst. fly with me dreunde door mijn hoofd.

Ik staarde uit het raam, waar het landschap voorbij zoefde.
'Reizigers voor de concerthal hier uitstappen, reist u met ee nOV chipkaart, vergeet dan niet eerst uit te checken.' Braaf stonden we opk, en liepen naar de deur. Ik checkte uit, net als Pete en Noël. En we liepen richting een knal gele taxi.


Ik beet op mijn lip toen de taxi , veel te, langzaam begon te rijden.

Eindelijk kwamen we bij de, gesloten, hal.

Vanaf de taxi liepen we het gebouw in. zaal 4 moest het zijn. Daar aangekomen zaten de deur dicht. Zacht hoorde we ze spelen. Maar dan te zacht om te horen welk liedje. Ik wou het uitgillen


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.