Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen n schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Harry Potter » What's true love?(AFGEWERKT!!!) » zucht..

What's true love?(AFGEWERKT!!!)

8 april 2010 - 13:57

427

3

395



zucht..

We bleken niet laat en dat stelde me gerust. Ok begon ik morgen spelen we onze eerste match in het WK,..
Zeg, Joan, nu we hier toch allemaal zijn, kan je ons dan eens inlichten over wat je plannen juist zijn? onderbrak Harry me bruut. Ik keek hem aan: sorry?
Je weet wel wat ik bedoel! Moest ik morge Ned vermoordden omdat hij mijn koekje stal, zou je dat dan fout vinden?
WAT?
wel?
Ja natuurlijk, wat is dat voor een vraag?
Dat is hoe ik denk over jouw laatste stunt!
Harry!
Nee ik bedoel je bent een schijnheilige en egoïstische teef!
o is dat zo?
Ja dat is zo! Jij
En wat maakt jou dat dan! Ik kon mijn tranen niet binnenhouden Harr riep wat, maar achter me brak daar een luidere stem door: Genoeg! Ik heb je gewaarschuwd, Potter! Dit is de tweede keer dat je je grenzen niet kent! met die woorden kwam hij beschermdend voor me staan. Oh, wat ge ja doen, Malfidus? Me beheksen?
Ik trek mijn stok niet voor jou!

Na het veraad dat jij pleegt, vraag ik me af waarom ik in Zwadderich zit!
Dit raakte Harry en uit pure haat wou hij Malfidus in het gezicht slaan, maar deze duikte weg en duwde Harry achteruit. Ik wil je niet p
gommibommi! Draco werd weggecatupulteerd, mij met zich meesleurend. Hij vroeg snel of ik in orde was en toen ik knikte liep Draco terug, zijn stok trekkend: vuile lafaard spuwde hij.
para
protego Dracos scherm blokeerde Harrys spreuk. Hij probeerde Harry te ontwapenen, maar ok deze reageerdde nu snel met een schild. Potter stop nou, dit
Petrificus Totalus schreeuwde Harry, Draco onderbrekend.
LEVICORPUS!!! schreeuwde Draco nu, zijn geduld verliezend. Verbazingwekkend genoeg bengelde Harry iets later met zijn enkel in de lucht. Goed besloot Draco, zijn stok wegstekend: Het lijkt me dat een goede babbel hier op zijn plaats is.
Harry..begon ik.
ik wil het niet horen, laat me met rust!
Morgen moeten we als één team spelen, hoe wil je dat oplossen?
Jij bent aanvoerder, dat is dus jouw probleem!
Harry, alstublieft! Ik..
Ik weet wat je gaat zeggen en je hebt verdomme gelijk, ok? LAat me nu los!
Ik heb gelijk? herhaalde ik verbluft.
Ja net als iedereen, ik heb me egoistisch gedragen, maar het is wel mijn tweede grootste vijand. Zijn gezicht zag er triest uit en er schoot een krop in mijn keel. libracorpus fluisterde ik. Harr kwam neer en liep naar de griffoendortoren, zonder no een woord te zeggen. Ok jongens, wees op tijd morgen. Eet en slaap goedTot morgen Ik kon niet verder gaan en hen meer meegeven. Ik zei toch dat hij zou keren?
Dat is hij nog niet volledig, George.


Reacties:


Hermione
Hermione zei op 18 feb 2014 - 23:48:
Super


bijouken
bijouken zei op 9 april 2010 - 20:49:
verder
verder
verder
verder
verder
verder
verder
verder
verder

wil je verdergaan

x
kitty


xEmma
xEmma zei op 8 april 2010 - 22:25:
Jeeeej, ik heb jouw hele verhaal tot nu toe gelezen en ik moet zeggen: ik vind 't cool
Draco is schattig hier! Superlief voor zijn vriendinnetje<3

Ga je snel verder?
Xx