Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Jonas Brothers » Just a JB love Story { Jonas brothers <33} » Ten

Just a JB love Story { Jonas brothers <33}

10 april 2010 - 9:58

199

0

158



Ten

We kwamen binnen. Net toen we binnen waren, werden we overspoeld door gegil (Van meisjes, of course) en gespeel. "Its a SOS!" wrd er gezongen.

'don't want a second chance, this is the part i'm lieing!'werd er gezogen. ik gilde keihard.

IK had de neigning om Noël een klap te geven.
'DIT IS EEN ONTRUIMING! ALLEMAAL RUSTIG BLIJVEN!' Uiteraard was er "paniek!" "paniek!" De broertjes keken elkaar vreemd aan. 'Guys,'zei Joe. 'Everybody Calm Down! Just do what that voice said, okay!' Iedereen werd stil.
'Okey, now there's time for Panic!'gilde Nick.


Ik gilde en greep de eerste de best vast, dat was pete. beschaamd liet ik los en liep rood aan. iedereen stoof langs ons heen.

Met een grijns keek ik NOël aan.
'Zullen we ook g..'
KWamb! De concertdeur sloeg in het slot. Oops.
'Volgens mij zitten we vast. Ik ga wel even kijken,' Ik liep naar de deur, en rammelde er even aan. Niets. Ik voelde twee ogen in mijn rug prikken.
Ik wist dat de broerjtes naar ons staarden. Ik liep richting ee nandere deur. Ook op slot.


nerveus Sprong ik van mijn ene been op mijn andere. we zaten vast. eigenlijk wou ik gillend rondjes rennen.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.