Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » 30 Seconds to mars » We've found what we need. » Chapter 4:

We've found what we need.

8 april 2010 - 16:16

410

3

227



Chapter 4:

Sarah:

Die dag was geweldig geweest, hij had me meegenomen naar een leuk Rock winkeltje, vol Cd's en t-shirts van te gave bands. Ik had eigenlijk een 30 seconds To Mars t-shirt willen kopen, maar dat vond ik te gíªnant waar hij bijstond. Ik schrikte op toen de deurbel ging, Ohja Zoé zou nog langskomen vandaag. Ik deed de deur snel open en gaf haar een knuffel. Lachend plofte we samen op mijn bank neer, we praten over van alles, om de stilte op te vullen. Ik probeerde zo goed mogenlijk mijn hoofd erbij te houden, maar Zoé kende mij goed genoeg om te weten dat ik ergens anders was. Lachend wuifde ze met d'r handen langs mijn ogen. "Saar, wat is er nou weer gebeurd?" ik lachte, Zoé was ook groot fan van 30 Seconds to mars, dus haar kon ik het wel vertellen. ik keek naar mijn verrotte All Stars. Ik wachte verwachtigsvol wat ze zou antwoorden, was ze er nog wel? ze was zo stil. ik duwde haar, ik móest een antwoord hebben. "Dus je hebt hem gesproken, gezien, mee gepraat, gebeld? en je leeft gewoon nog? Of kon je mij niet eerder betrekken, ik wil ook wel een nieuwe vriend." zei ze plagerig tegen mij. Ik stoote haar terug, 'Het is gewoon absurd, ik kom hem tegen en krijg gelijk een mobiel nummer? ik wil niet in de zeik worden genomen. En overigeens ik durf ook niet zo goed. ' Ik liep naar de keuken, ik wou even alleen met mijn gedachtes zijn. Ik zou hem niet durven te bellen. einde contact.

Jared:

Ik zat verveeld met mijn Blackberry te kloten. Shannon zat tegenover mij, hij sliep in de kamer naast mij, maar hij zocht wat. Ik liet voor de zoveelste keer mijn telefoonlijst langs, daar stond die ene naam, onderaan bij de S. "Sarah" Lastige naam, maar mooi." Shannon stond op. "Ik snap jou echt niet, zomaar met een Fan praaten en gelijk je mobiele nummer geven. Afspreken en praten, en dan na afloop als een debiel met je mobiel spelen. Als ze zoveel voor je betekend bél haar." Ik keek hem na hoe hij de deur uitliep terug naar zijn eigen kamer. Hij had een punt, maar ik had niet met haar gepraat omdat ik haar als vriendinnetje wou, ik wou gewoon een goede vriend. En zij zag er... zo gewoon maar toch bijzonder uit. Ik pakte weer mijn blackberry, en drukte op de beltoets..


Reacties:


Neeriash
Neeriash zei op 10 april 2010 - 10:51:
Leuk =D


Renesmee
Renesmee zei op 8 april 2010 - 17:33:
Gaaaaaaaf =)

Ik ga snel verder lezen ^^


4passions
4passions zei op 8 april 2010 - 16:43:
^^ nog? gebijteld..