Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » 30 Seconds to mars » We've found what we need. » Chapter 6:

We've found what we need.

8 april 2010 - 17:26

355

3

228



Chapter 6:

Sarah:

Ik rukte mijn mobiel uit haar handen, ik was dichtbij, ze had me ook gewoon kunnen roepen. "Hooi Jared, wacht heel even ik moet iets bespreken.' Ik keek haar verwachtinsvol aan, ik wou weten wat ze hier over te zeggen had. Ze antwoorde niet, ik was niet eens zo boos. "Nou, waarom gaf je hem niet gelijk aan mij?" Zoé keek op, 'Snap je dan niet, dat er andere mensen zijn? die jalours kunnen worden? Jij wordt gewoon doodleuk door de beste zanger opgebeld, en je denkt dat ik dat geweldig vind, en dat ik verder het laat rusten?" ik gaapte haar aan, ik had best willen antwoorden maar Jared zat aan de lijn, en straks had hij alles opgevangen, gehoord hoe stom mens ik wel eigenlijk niet was. Ik wuifde naar de telefoon en liep weg, hopelijk was ze niet al te boos. "Hooi Jared, sorry hoor. Mijn vriendin wou gewoon graag even met je praten." ik hoorde hem lachen, ik snapte dit keer niet zijn humor, maar misschien moest je daar wel bekend voor zijn. "Haha, Sorry Sarah. Ik verwonder me er nog steeds over dat mensen met je wí­llen praten. Anders nodig je haar morgen uit samen met jou? anders gaan jullie naar de repetitie kijken. Enne, maak geen ruzie meer hea." Ik knikte, en antwoorde snel daarna, ik was het na al die jaren nog steeds niet gewend, om steeds iets te zeggen. 'Oké Jared, ik denk dat ze het leuk gaat vinden!"
Met een klik werd het gesprek beeindigt alsof het nooit had plaatsgevonden.

Ik stond weer voor Zoé, ze trok een wenkbrauw op. Ik moest het haar vertellen, maar wist gewoon niet hoe. Straks zaten Jared en ik leuk te lachen, en stond zij er gewoon maar een beetje bij? "Je mag morgen samen met mij naar een bandrepetitie kijken, en écht sorry voor daarnet, ik snap het zelf allemaal nog niet echt helemaal..." Zoé keek op, binnen een stap was ze bij me en omhelsde ze me. Ik wist niet dat dit telefoontje een wending zou nemen in mijn leven, of sinds die dag in de tram...


Reacties:


Neeriash
Neeriash zei op 10 april 2010 - 10:56:
Aaah, das wel lief (:

Maar dan moet Zoé niet meer rot gaan doen
anders is ze niet meer lief (:


4passions
4passions zei op 8 april 2010 - 17:39:
Whoa! Ben echt benieuwd^^!!


Renesmee
Renesmee zei op 8 april 2010 - 17:36:
Aaaaah
Happy Ending van het hoofdstuk,
Snel verderrrrrr