Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » 30 Seconds to mars » My dream » Ehm hoofdstuk 1 ?

My dream

8 april 2010 - 20:11

409

2

276



Ehm hoofdstuk 1 ?

Ik schrijf wel vanuit de ik vorm ;) In het verhaal heet ik gewoon Zoé maar ik ben 18 en Jared is 21 :D

Zoé:
Zoals altijd zat ik te tekenen tijdens de lessen. Ik drukte mijn ipod net ietsje harder zodat ik "The Night Of The Hunter" beter kon horen. De leraren hadden het nooit door. Mijn koptelefoon zat om mijn nek en ik had de muziek altijd net hard genoeg aan zodat alleen ik het kon horen. Het laatste deuntje kwam uit mijn koptelefoon en mijn favoriete tekst werd uitgesproken; Je t'enculerai comme un diable. (I will fuck you like the devil) Ik drukte net iets harder op mijn potlood en maakte de contouren wat duidelijker. Ik was net klaar met de tekening toen de bel ging. Natuurlijk pakte ik snel alles in en dumpte wat ik niet nodig had in mijn kluisje. Vanuit mijn ooghoeken zag ik Tira naar mij kijken en dan iets fluisteren in de oor van Jane. Ze moesten ook altijd mij hebben, ja ik was geen bimbo en kleede mij nooit in het roze. Ze hadden mij gewoon aan de kleur laten haten. Maar het was ook absurd veel roze dat ze droegen. Roze rokjes, jurkjes, t-shirten, haarbandjes en nog veel meer. En tja, ik draag meer zwart met felle kleuren behalve roze. Snel pakte ik mijn jas en liep naar mijn fiets. De felle zonlicht verblinde mij op de terugweg naar mijn huis. Zodra ik thuis was zette ik mijn fiets voor de deur, dumpte al mijn spullen thuis en pakte mijn veels te grote grijze vest, allstar tas met mijn portemonnee en stapte weer op de fiets. Ik moest vandaag die nieuwe t-shirt kopen en de nieuwe CD van 30STM. Toen ik aankwam zette ik mijn fiets weg en liep de winkel High Tech binnen. Snel pakte ik de t-shirt en paste hem. Ik ging het hokje uit en keek in de spiegel tot mijn verbazing zag ik Allison achter me. "Heey ook shoppen?" vroeg ik. "Jaa! Zeker nu ze de nieuwe collectie hebben, wacht je even totdat ik alles heb gepast?" een brede glimlach maakte Allison's gezicht oplichten. "Ik vind het nooit echt leuk om alleen te winkelen". Ik grinnikte "Is goed". De t-shirt kostte 20euro en ik betaalde en ging daarna in een stoel zitten bij de spiegels en wachtte. Er waren twee hokjes bezet. In eentje zat Allison. Mijn adem stokte even toen de gordijn van het andere hokje open ging en iemand eruit kwam. Mijn hoofd werd leeg en een grote grijns kwam op mijn gezicht. Ik droom, ik moet wel...


Reacties:


THxDORIEN zei op 9 april 2010 - 16:04:
Whoaaaaaaa wie zou het zijn !
Snel volgende <3


SaarForYou
SaarForYou zei op 9 april 2010 - 7:30:
argh, ik word nu wel heel jalours op jou hoor, en je schrijft echt super prettig.! en argh, dit is geweldig!