Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » 30 Seconds to mars » We've found what we need. » Chapter 9:

We've found what we need.

9 april 2010 - 16:28

293

1

260



Chapter 9:

Sarah:
Ik stond die ochtend wild mijn haar te borstelen, hij had me nog gesmst dat we er om 2 uur moesten zijn. Tranen sprongen in mijn ogen toen ik verward raakte in een klit. Ik hí¡í¡te mijn haar, het wist gewoon waneer het mij moest irriteren. Ik had me verslapen, ik gaf het toe, niets kon mij écht uit mijn bed halen. Nouja, een huppelende Zoé wel. Ik grinnikte toen ik aan die ochtend dacht, Zoé had echt alles op alles gezet om mij eruit te krijgen, Ze was met het volume op z'n allerhardst mijn kamer ingewandeld en even lekker op haar gitaar aan het spelen. Ik kon de humor van de grap wel inzien, maar volgensmij waren mijn buren minder blij met mijn nieuwe huisgenoot. Ik probeer nog snel een keer mijn haar goed te krijgen en liet het toen maar zitten, Jared moest me maar accepteren zoals ik was, met ontploft haar of zonder. Zoé zag er weer geweldig uit, zoals altijd. Niet opvallend maar wel mooi, ik snapte niet hoe ze dat steeds voor mekaar kreeg. "Saraaaaaah, ben je vroeg uit bed sta je nog steeds je tijd te verknoeien, we moeten opschieten, snap je niet hoe belangrijk dit moment is voor ons?!" ik lachte, ik was dus niet de enige die zenuwachtig was. Ik pakte mijn sweater en liep de deur uit, Zoé duwde mij de deur uit. Lachend liepen wij op straat, mensen keken ons raar aan. was het verboden tegenwoordig om te lachen op straat? Ik zou deze wereld nooit begrijpen...' Zoé en ik waren een beetje aan het praten, van die gesprekken die je voerde als je heel zenuwachtig of opgewonden was. Ik keek snel op mijn Ipod, we hadden nog een dik uur.


Reacties:


Neeriash
Neeriash zei op 10 april 2010 - 11:00:
Ik wil meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer

Letmeknow als er een nieuw deeltje is?