Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » 30 Seconds to mars » My dream » hoofdstuk 2 dan maar he?

My dream

9 april 2010 - 16:42

392

1

238



hoofdstuk 2 dan maar he?

Zoé:
Daar stond hij met een High Tech zwarte leren jasje die hij aan het passen was en ook nog een... OMG.. 30 Sec. To Mars t-shirt? Ik grinnikte en hij draaide zich om. "Why do you laugh?". Mijn lach veranderde snel in een neutraal gezicht. "Because you try a new t-shirt with 30STM on it, i suppose that you have lots of t-shirts like that even this one you wear now". Hij begon met een glimlachje die daarna uitbreidde tot een grinnikje. Zijn grinnikje was zo schattig en grappig dat ik daarna ook moest grinniken. Uiteindelijk moesten we allebei om elkaars lach lachen. "So Jared why are you here trying 30STM t-shirts and why are you in the netherlands, i thought you were in Belgium for concerts?". "Yeah i supposed to be. But Shannon is sick and i wanted to go out for a new jacket. And I saw this new t-shirt on the website and you only could buy it here in the hague." Ik grinnikte, juist. Op dat moment hoorde ik de deurbel gaan en zag een meisje met lang blond haar, super dun, hoge hakken en vet stoer en mooi uitziened de winkel binnen stappen. Mijn jaloersheid ging tot over mijn oren, hallo? En dan was ik hier, blond haar tot over mijn schouders, normaal van formaat en normaal uitzienend. Toen ze Jared in het oog keek slaakte ze een hoge gil en viel flauw. Ik keek om naar Jared en zag zijn ogen eruit puilen, hij legde snel het jasje weg en pakte mij bij mijn arm en trok mij mee. Het was moeilijk om hem bij te houden, hij was ook zo snel. Hijgend stonden we stil in een steegje. "Super fan I guess?" Hij hijgde ook. "Yeah just like all the other girls in the world. But you are a new one. You didnt ask me to go on a picture, you didnt hug me, you are a kind fan that i dont understand or even know". Van binnen smolt ik wel, ik bedoel hij is ook zo knap (L). Door zijn antwoord bloosde ik lichtjes en hoopte dat dit moment zo lang mogelijk duurde. Jared stond hier voor mijn neus, helemaal echt. En wat als ik weg moet? Zie ik hem dan ooit nog? Zou ik zijn telefoonnummer vragen? Of is dat juist te stalkerig?


Reacties:


SaarForYou
SaarForYou zei op 9 april 2010 - 17:22:
Oeeoheeoeoeoeee. ik wil weten hoe dit verder gaat, en srgjasghdraj.
VERDER, VERDER <3