Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Twilight » [Twilight Saga] Freaking out! » Chapter 12

[Twilight Saga] Freaking out!

9 april 2010 - 22:17

679

2

216



Chapter 12

Langzaam komt Jasper naar me toelopen en onwennig staan we voor elkaar.
''Klootzak.'' mompel ik en ik begin met mijn vuisten op zijn borst te slaan.
Jasper begint een beetje te lachen aangezien hij toch niks merkt van mijn vuisten.
Zacht pakt hij mijn vuisten vast en hij drukt me tegen zich aan.
''We moeten praten.'' fluisterd hij en hij strijkt met zijn hand door m'n haar.
We gaan op zijn bed zitten en hij begint vanalles te vertellen, waarom hij niks had gezegd, hoe hij bij de Cullens is gekomen en hij beantwoord al mijn vragen over het vampier zijn.

- volgende dag -
Ik sla mijn wekker uit en ik doe weer mijn dagelijkse ochtendritueel. Vandaag weer naar school, blegh.
Met Jasper heb ik het redelijk uitgepraat, en ik ben er gister de hele dag gebleven.
Ik loop naar beneden en ik doe wat drinken in mijn tas.
''Ik ben blij dat het weer goed gaat tussen jou en Jasper.'' zegt mijn vader opeens die aan de keukentafel is gaan zitten met een kop koffie.
''Ook goedemorgen.'' zeg ik sarcastisch en ik prop snel wat brood naar binnen. Ik drink nog wat en dan vertrek ik naar school.
Ik parkeer mijn auto voor de school en ik loop gelijk naar binnen. Iedereen staart me aan, aangezien ik hier bijna een maand niet meer ben gekomen.
Ik loop naar mijn kluisje en ik pak mijn boeken voor de eerste 2 uur.
''Hebben we jou ook weer!'' Nikita komt naar me toe lopen en gaat naast me staan.
''Jammer hé.'' grinnik ik en ze lacht.
''Ik moet je iets vertellen!'' giecheld ze.
''Tell me..'' afwachtend kijk ik haar aan.
''Ik heb met Mats!'' een hoge gil ontsnapt uit d'r mond en ik begin te lachen.
''Ik ben blij voor je.'' zeg ik met een lach.
''Nu moet het alleen nog officieel worden tussen jou en Jasper.'' zegt ze met een wenkbrauwwiebel en ik geef haar een stomp.
''Ik hoorde mijn naam?'' ik schrik me dood van Jasper die opeens aan mijn andere kant staat.
''Ja, ik vind dat het nu officieel moet worden tussen jullie. De hele school weet dat jullie elkaar leuk vinden!'' boos kijk ik haar aan en ik voel mijn wangen een beetje rood kleuren.
Naast mij weet Jasper zich geen houding te geven.
''Daar heb je Mats.'' zeg ik maar om van onderwerp te veranderen en Nikita stort zich bovenop hem.
Ik pak mijn boeken en stop mijn jas in mijn kluisje.
''Dat was genant...'' mompel ik en Jasper glimlacht.
De bel gaat en we lopen naar onze lessen.
''Iedereen staart ons aan...'' merk ik droog op.
''Maakt mij niks uit.'' glimlacht Jasper en we lopen het lokaal in.
Ik ben blij dat alles weer is zoals het was.

Vermoeid gooi ik mijn tas in de gang. ''Ben thuis!'' gil ik door het huis heen maar ik krijg geen antwoord.
Begrijp ik, m'n laatste 2 uur vielen uit en mijn ouders werken nu.
Ik zet keihard Resistance van Muse op en begin keihard mee te bleren.
Opeens gaat de deurbel en ik doe open.
''Jasper...'' verbaasd kijk ik hem aan.
''Je zingt niet slecht.'' zegt hij grijnzend en mijn wangen kleuren rood.
''Hou je kop.'' mompel ik en ik laat hem binnen.
We ploffen op de bank en ik doe de muziek wat zachter.
''En waar heb ik dit bezoek aan te danken?''
''Ik verveelde me. En we moeten nog een maand dat we elkaar niet gezien hebben inhalen.'' grijnst hij en ik lach.
''Je bent gek.'' ik sta op en wil weglopen.
''Weet ik.'' hij pakt me bij m'n middel vast en trekt me weer op de bank.
''Misschien had Nikita vanochtend wel gelijkt...'' zegt hij opeens serieus.
Langzaam komt zijn hoofd dichterbij, net als in al mijn dromen en ik voel zijn ijskoude adem tegen mijn lippen aan.
Dan zet hij opeens zijn ijskoude lippen op de mijne, en liefdevol kust hij me.
Ik krijg er de rillingen van, maar toch voelt het aangenaam.
Zacht trek ik mijn hoofd terug en Jasper doet hetzelfde.
''Ik hou van je...'' fluisterd hij zacht.
''Ik ook van jou.'' zeg ik zacht. En een tijdje blijven we zo zitten, en kijken we elkaar alleen maar aan.
Gisterochtend had ik nog een verschrikkelijke hekel aan hem, en nu geef ik gewoon toe dat ik hem leuk vindt...


Reacties:


zero
zero zei op 14 nov 2010 - 22:07:
yeay!!!!

cute


MyReflection
MyReflection zei op 9 april 2010 - 22:29:
yeah.
Ze zijn een geweldig koppel samen.
Snel verder,
xx