Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » 30 Seconds to mars » We've found what we need. » Chapter 10:

We've found what we need.

10 april 2010 - 11:26

277

3

260



Chapter 10:

Sarah:
Ik liep vrolijk met Zoé in de stad met een ijsje in onze hand. Het was echt warm voor deze tijd van het jaar, begin April. Ik luisterde helemaal niet naar Zoé haar verhaal, ik was helemaal in gedachte verzonken. Ik vond het fijn dat Zoé het nu ook wist, maar het ging zo snel, té snel. Straks waren we gewoon pleziertje voor een dag meisjes... Ik schrok op toen mijn telefoon afging, Zoé keek gelijk op. Ik zuchte en pakte hem, hij was het niet. "Zoé, het is niet wie je hoopt dat het is.' ik nam op, ik kon altijd moeilijk de verleiding weer staan om niet op te nemen, of ik was gewoon goed opgevoed. 'Hey Roel'
Roel begon gelijk enthousiast een verhaal op te hangen over iets, ik was niet in de bui dat ik het verhaal kon begrijpen, nouja Roel's verhalen waren vaker abstract en onbegrijpelijk. "Maar, wat ik tenslotte wou vragen Saar, kan je vanmiddag mee naar de bios? stad? iets doen?' Ik zuchtte, ik had graag ja gezegd, maar dit keer kón ik echt niet komen. "Sorry Roel, ik ga al iets met Zoé doen.' Roel praatte gewoon enthousiast door, waarom was het toch zo moeilijk om tegen hem in te spreken? 'Nou, dan neem je Zoé toch gewoon mee, dat is toch geen probleem? ' Ik zuchtte, ik zou hem niet vertellen over 30 Seconds To Mars ,dat hield ik liever nog even voor mezelf alleen. 'Roel, we kunnen echt niet, we hebben iets belangrijks te regelen, een andere keer goed?' Ik liet snel mijn telefoon weer in mijn broekzak vallen, Ik zou echt beter nee moeten leren zeggen.


Reacties:


Roelxiv
Roelxiv zei op 14 april 2010 - 18:26:
nouw zo irritant ben ik niet hoor.


Neeriash
Neeriash zei op 11 april 2010 - 20:39:
Kweenie wie Roel is, maar hij lijkt me best wel irritant x'D


Renesmee
Renesmee zei op 10 april 2010 - 11:32:
Wooow =) Het blijft coowl