Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Sterling Knight » Superstar >Falling for Sterling Knight {af} » 12

Superstar >Falling for Sterling Knight {af}

11 april 2010 - 10:45

414

1

354



12

Onderweg naar ons huisje legde ik Inge snikkend het hele verhaal uit. ‘Dat hij zoiets van je vraagt om te doen!’ zegt ze verontwaardigd. ‘Hij zei dat de Paparazzi me kapot zou maken.’ Legde ik haar uit. Ze knikte begrijpend. ‘Maar, nog steeds. Jij hebt ook gevoelens.’ Zei ze. Ik knikte. Ze had gelijk. Treurig liep ik met Inge naar binnen. ‘Beloof je het niet tegen pap en mam te zeggen?’ vroeg ik aan Inge. Ze knikte.

Ik was er niet bij de volgende dagen. Ik zei elke ochtend dat ik te skiën ging. Maar in plaats daarvan liep ik rond in de bossen, of rondjes over de weg. Ik had geen zin om thuis te zitten, maar ik had absoluut geen behoefte om iets te doen met mijn ouders. Ik had rust nodig. Ik miste Sterling verschrikkelijk. Ik liep langs een winkeletalage. Er stond een grote kartonnen pop van Sterling. Zijn nieuwe album zou over twee weken uit komen. Ik liep naar binnen. Ik kocht de Starstruck DVD, Sterling speelde daarin een popster. Ik nam de bus terug naar het huisje. Er was niemand thuis. Ik haalde de sleutel onder de deurmat weg en ging naar binnen. Ik drukte de DVD in de tv en liet mezelf vallen op de bank. Ik keek verveeld de film. Het ging over een meisje dat een popster ontmoette. Ik zuchtte. Dit was dus de tweede keer dat hij het mee maakte. Alleen in de film eindigde het goed. Ze hielden van elkaar. Dat was in Real-life bij mij niet zo natuurlijk. Ik vond Sterling geweldig. Maar het heeft hem niets geboeid dat we elkaar niet meer zien. Mijn moeder en vader kwamen de kamer binnen. Snel zette ik de DVD uit. ‘Wat kijk je?’ vroeg mijn moeder. ‘Uhm-’ ik keek naar het scherm. Ik staarde naar een mega saai schaaktoernooi. Ik glimlachte nep. ‘Nynke, wat is er nou toch met jou.’ Zei mijn moeder verontwaardigd. . ‘Niets, ik- ik ben gewoon moe.’ Verzon ik als smoesje. Mijn moeder zuchtte. ‘Ga maar vast je koffers pakken- we gaan een dag eerder naar huis- het gaat niet zo goed op de boerderij.’ Zei ze. Ik stond gelijk op. Eindelijk naar huis. Ik wou weg uit die stomme plek, het deed me te veel aan Sterling denken. Ik ging naar mijn kamer en begon mijn spullen te pakken. Ik staarde naar de posters aan de muur. Ik vouwde ze allemaal netjes op, behalve die van Sterling. Die liet ik hangen.


Reacties:


Marshmallow
Marshmallow zei op 11 april 2010 - 16:49:
Mooi stukje. Arme Nynke.
Lalalalalala, dat heb ik al eens geschreven, maar dat boeit niet :p

x