Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Sterling Knight » Superstar >Falling for Sterling Knight {af} » 15

Superstar >Falling for Sterling Knight {af}

11 april 2010 - 12:08

487

1

329



15

Vier dagen later zette onze moeder ons om 4 uur ’s nachts af op schiphol. De hele reis lang had ze instructies gegeven hoe we bij het vliegtuig moesten komen, en dat we niet met vreemde mensen om mochten gaan. Ik grinnikte lachend. Mijn zus vond het irritant. Ze zwaaide ons met moeite uit. We sleepten allebei onze koffers mee. Ik keek om me heen. ‘Geen camera te bekennen.’ Zei ik tevreden. ‘Whaha, ja die staan waarschijnlijk bij onze voordeur te wachten tot we terug komen.’ Lachte ze. Ik grinnikte even pijnlijk. Nu moesten we nog drie uur wachten tot ons vliegtuig zou vertrekken. ‘Kom, we gaan shoppen.’ Zei mijn zus vrolijk. Op schiphol hadden ze lekker veel winkels, goed tegen verveling. We stapten een kledingwinkel in. We kochten megaveel kleding. Wat kon mij het schelen, mijn zakgeld en mijn loon was binnen, lekker gek doen. Inge hield ene grote zonnebril voor mij op. ‘Wohw! Die is gigantisch! Maar wel gaaf!’ zei ik onder de indruk. ‘Neem hem, dan herkennen ze jou daar ook niet!’ lachte ze. Eigenlijk best een goed idee. Ik kocht de bril. ‘Uhm- Inge- ons vliegtuig gaat over een half uur.’ Zie ik. Ze sleurde me gelijk mee de roltrap op. Het was gigantisch daar. We renden naar ons poort. ‘U bent net op tijd.’ Zie de vrouw vriendelijk. We werden naar onze stoelen begeleid. We zaten eerste klas. We hadden ongelofelijk ruime stoelen en een eigen tv scherm. We kregen alle drankjes die we vroegen. Inge klikte de tv aan. Er kwam een speciaal menu voor. We konden kiezen uit drie films; Finding Nemo, Pirates of the Carribean of Harry Potter. Inge klikte gelijk Harry Potter aan. ‘Hé, wat als ik ene andere film wil zien?’ lachte ik. ‘Pirates of the Carribean hebben we gisteren al gezien.’ Zie ze. ‘Ja, en Finding Nemo dan?’ lachte ik. Ze schoot in de lach. ‘Kunnen we hierna nog wel zien, het duurt lang genoeg.’ Lachte ik. Inge bekeek de film aandachtig. Ik las de brief nog eens door. We kwamen als het goed is ’s avonds aan. De volgende dag kregen we ’s ochtends een make over, werden we ’s middags klaargestoomd voor de première en moesten we dan ’s avonds over de rode loper. Ik vroeg me af of Sterling er ook zou zien. Hij zou zich vast rot schrikken. ‘Wohw, Nynke! Er zit ook internet op dit ding!’ zie Inge terwijl ze spastisch op het scherm rond begon te tikken. Ik grinnikte even. We keken daarna voor de lol Finding Nemo. We deden een aantal slechte vis imitaties en vielen daarna in slaap. ‘Dames? We zijn er.’ Zei een stewardess die ons wakker maakte. Inge en ik schrokken wakker. We stonden snel op. We liepen het vliegtuig uit, door een lange buis het vliegveld van New York op. Ik zag een aantal camera’s. Ik zette snel mijn zonnebril op. Gelukkig ze liepen door.


Reacties:


Marshmallow
Marshmallow zei op 11 april 2010 - 16:55:
Leuk stukje. Ik ben echt benieuwd naar het einde (: