Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Sterling Knight » Superstar >Falling for Sterling Knight {af} » 16

Superstar >Falling for Sterling Knight {af}

11 april 2010 - 12:32

672

1

391



16

Nynke's jurk: http://www.simplydresses.com/_img/PRODUCTS/320/PromGirl-246030309.jpg

Er stond een man in een zwart pak met een zonnebril bij de uitgang van de poort. Hij had mijn naam op zijn bordje. Ik liep erheen, met Inge op mijn hielen. ‘Bent u Nynke?’ vroeg de man mij. Ik knikte. Hij glimlachte vriendelijk. ‘Volgt u mij maar, ik breng u naar uw hotel.’ Zei hij vriendelijk. Terwijl wij achter hem aanliepen stuurde ik even een sms’je dat we veilig geland waren in New York. Ik stuurde hem eerst naar mijn moeder. Daarna zocht ik Sanne op ik mijn contacten. Mijn vinger gleed over de toetsen naar beneden. Shit uitgeschoten. Mijn mobiel stuurde het berichtje naar Sterling, die vlak onder Sanne stond. Ik probeerde het nog te annuleren, maar het was te laat. Ik rolde met mijn ogen. Hij had mijn nummer waarschijnlijk toch al verwijderd, hij zou niet eens kunnen zien wie het gestuurd had. Ik stuurde het berichtje naar Sanne. De man hield de deur voor ons open. Ik staarde naar de super grote Limousine. ‘O-M-G! Gaaf!’ riep Inge blij. De chauffeur keek tevreden. We gingen achterin zitten. Het was maar een kwartiertje rijden. Voor het hotel stond een groepje fotografen. ‘Hoe hebben hun ons nou gevonden?’ vroeg Inge verbaasd. De chauffeur stopte de auto. Hij stapte uit en deed de deur voor ons open. Hij begeleidde ons naar binnen. Het was al donker buiten. We werden gelijk naar onze kamers gebracht. Mijn ogen deden nog zeer van de cameraflitsen. We zaten in het penthouse. Alles was mega groot. Inge liet zich lachend op het bed vallen. ‘Dit is pas leven!’ riep ze blij. Ik grinnikte even. Dood moe vielen wij in slaap.

We werden wakker door geklop op de deur. Ik deed met een slaperig hoofd open. Er kwam een hele groep mensen gelijk binnen stormen. De Chauffeur van de vorige dag was er ook weer. ‘Hallo, Ik ben Joey, en ik ga jullie dit weekend begeleidden.’ Zie hij vriendelijk. Ik knikte even. ‘Vanochtend, nu dus, beginnen we met jullie make-over.’ Zie hij. Inge veerde op uit bed. ‘Haar, gezicht, alles.’ Zie hij grijnzend. Ik lachte even. Gaaf was dit. ‘Eerst, haar.’ Zei Joey terwijl hij naar ons haar staarde. ‘Wat dachten jullie ervan om allebei hetzelfde te nemen? Dat zou gaaf staan op de rode loper!’ zei hij enthousiast. ‘Ohw ja! Gaaf!’ riep Inge. Joey lachte even. Ik keek om me heen. Er stonden binnen vijf minuten allerlei klaptafeltjes en alles was omgebouwd tot ene soort van beauty studio. Ons haar werd eerst geverfd. We kregen allebei ene licht bruin kleurtje. Ondertussen praatten we veel met Joey. Hij bleek dus voor de hitkrant te werken, en gaf vaak fotoshoots. ‘En je bent ook nog chauffeur?’ vroeg Inge verbaasd. ‘Hmm, ja, kijk ik rij gewoon graag zelf.’ Verklaarde hij. Nadat ons haar geverfd was begonnen ze met het knippen. Er ging een klein stukje vanaf en het haar ging in laagjes. We hadden nu beide hartstikke veel krullen. ‘Wauhw, prachtig!’ zei Joey, blij met het resultaat. De rest van de ochtend en de middag werd de rest gedaan. Onze wenkbrauwen werden extreem geëpileerd. Deed best zeer. Toen alles klaar was kwamen er drie grote rekken met kleding naar binnen gerold. ‘Oké, aangezien jullie vanavond helemaal plat gefotografeerd worden,’ zei Joey terwijl hij extra lang naar mij keek. ‘Moeten jullie er prachtig uit zien.’ Zei hij terwijl hij een aantal kledingstukken uit het rek trok. We kregen allebei een jurk toegewezen. Die van mij was wit met een zwarte strik, en die van Inge zwart met een witte strik. Aan het einde van de middag keken we in de spiegel. We waren precies hetzelfde. ‘Haha, nu weten ze straks niet meer wie ze nou op de foto moeten hebben.’ Lachte Inge. ‘Inge?’ vroeg Joey terwijl hij naar mij liep. Ik schudde nee. ‘Och god, de andere Oké.’ Zei hij terwijl hij naar Inge liep. Ik keek nog even in de spiegel. Ik leek een totaal anders persoon. Sterling zou met niet eens meer herkennen, vooral niet als Inge ernaast stond.


Reacties:


Marshmallow
Marshmallow zei op 11 april 2010 - 16:57:
Haha, leuk om te zien dat je het erin verwerkt dat ze onbewust nog zoveel aan hem denkt :p.
*leest snel verder*