Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Sterling Knight » Superstar >Falling for Sterling Knight {af} » 17

Superstar >Falling for Sterling Knight {af}

11 april 2010 - 18:40

1134

2

550



17

Nadat we gegeten hadden werden we weer naar de limousine begeleid. Er was geen fotograaf meer te zien. Ik vroeg me af waar ze waren. ‘Vast al bij de première.’ Zei Joey, alsof hij mijn gedachten kon lezen. We reden ongeveer 10 minuten. Ik keek naar de rode loper. Ik zag al een aantal bekende mensen op de rode loper staan. Geen spoort te bekennen van Sterling. Onze limousine stopte voor de rode loper. De deur werd voor ons open gedaan. We stapten samen uit. Niet te geloven hoeveel flitsen ik zag. Verderop de rode loper zag ik de Jonas broertjes staan. Ik had ze altijd als eens willen ontmoeten. Inge trok me mee, waarschijnlijk had ik iets te lang stil gestaan. ‘Hé dat is Nynke! Nynke van Sterling!’ riep iemand uit het publiek die naar mij wees. Ik deed mijn best vriendelijk te lachen. Inge trok me mee. We liepen door de ingang naar binnen. Inge trok me mee een hoekje om. ‘OMG! Nynke ik zag de Jonas Brothers!’ riep ze blij. Ik grinnikte even en trok haar mee. Iedereen werd begeleid naar de filmzaal. Wij zaten op de tweede rij. ‘Gaaf.’ Zie Inge. Ik keek om me heen. Ik zag drie figuren voor ons zitten. Twee krullenkoppen en een met platter haar. Ik herkende ze meteen. Ik stootte Inge even aan. Ze staarde naar hun. ‘Omg! Nick zit voor mij!’ riep ze iets te hard. Ze draaiden zich om. Nick lachte even naar haar en draaide zich vervolgens weer om. Ik grinnikte. Inge was knalrood. De film begon.
Ik vond de film best leuk. Het licht ging weer aan. De hele cast stond in een lange rij bij de deur. Ik bedacht snel was complimentjes. Iedereen ging de lange rij af. Inge haar aandacht ging alleen maar uit naar Nick, die vlakbij ons stond. Iedereen werd ontvangen in een grote zaal. Alles was luxe. We kregen champagne toegereikt. Inge nam enthousiast een slok. ‘Wohw, smerig.’ Lachte ze. Ik besloot het niets eens te proeven. ‘Niet lekker?’ klonk een stem achter ons. We keken om Nick Jonas stond er met zijn broers. Inge lachte even terwijl ze rood werd. Ze schudde haar hoofd. ‘Ik drink het ook nooit hoor.’ Zei Nick lachend. Ik keek even naar Inge. Ik wist het zeker, pure chemie. ‘Hé, ben jij niet Nynke? Jij had toch iets met Sterling?’ merkte Kevin droog op terwijl hij naar Inge keek. Ik huiverde even. ‘Nee, ik ben haar tweelingzus.’ Zei ze terwijl ze angstig mijn kant op keek. ‘Ohw. Sorry.’ Zei Kevin. ‘Maakt niet, uit. En ik heb nooit iets met hem gehad, tenminste denk ik.’ Zei ik verward. Joe lachte even. ‘Je weet zelf niet of je iets met hem hebt gehad?’ vroeg hij verbaasd. ‘Het is nogal moeilijk uit te leggen.’ Begon ik. ‘Vertel maar, ik ben een uitstekende luisteraar.’ Zei hij grinnikend terwijl we met zijn tweeën plaats namen op twee stoelen. Kevin bleef achter met een blozende Inge en een blozende Nick. ‘Vertel.’ Zei hij. ‘Alles?’ vroeg ik verbaasd. ‘Tuurlijk, we hebben nog; 4 uur.’ Zei hij grinnikend terwijl hij op zijn horloge keek. ‘Oké.’ Begon ik. ‘Ik ontmoette hem dus op skivakantie. En hij was leuk, en aardig enzo.’ Legde ik uit. Joe knikte. ‘En hij kwam bij ons huisje, en toen hebben we samen een nummer geschreven enzo.’ Legde ik verder uit. ‘Toen verscheen er de volgende dag in een krantje dat ik iets met hem had. Ik irriteerde mij er niet zo aan, maar Sterling zei dat het niet goed voor mij was.’ Legde ik uit. Joe luisterde aandachtig. ‘En toen stelde hij voor dat wij een nep Break-up zouden doen op de piste, en ik deed mee.’ zei ik treurig. ‘Hij zei, dat de paparazzi mij stuk kon maken ofzo.’ Legde ik uit. Ik voelde mij een beetje boos. ‘Zoals ik het vind klinken, heeft hij niet vele verkeerd gedaan.’ Zie Joe nonchalant. Ik keek verbaasd. ‘Nynke, paparazzi maakt je stuk, niets is meer privé, zou jij daar mee kunnen leven?’ vroeg hij. Ik schudde nee. ‘Het is wel een beetje dom, dat jullie elkaar nooit meer zien, ik bedoel, dit moet je toch recht kunnen zetten?’ vroeg hij. Ik haalde mijn schouders op. ‘Als je echt van iemand houd dan kan dat.’ Floepte Joe eruit. Hou ik van hem? Vroeg ik mezelf af. Joe keek mij pijnlijk aan. Ik twijfelde enorm. ‘Wat moet ik dan doen?’ vroeg ik ten einde raad. ‘Ik zou zeggen, vraag het hem zelf.’ Zei Joe die ergens heen wees. Ik keek om. Ik zag Sterling in gesprek met een aantal mensen. Ik beet even op mijn lip. ‘Ik weet al iets.’ Zei ik terwijl ik mijn mobieltje tevoorschijn haalde. Een bericht; van Sterling. ‘’Waar ben je? Liefs Sterling.’’ Las ik voor vanaf mijn scherm. Ik twijfelde. ‘Stuur wat terug.’ Drong Joe aan. Ongelofelijk, ik kende hem zo kort, en hij was nu al een goede vriend. Ik knikte en stond op. Ik ging bij de muur staan, een stukje weg van Joe. Ik begon te typen. ‘’Kijk naar links.’’ Stuurde ik naar hem. Ik wachtte ongeduldig. Ik zag hoe hij zijn mobieltje tevoorschijn haalde. Zijn blik dwaalde af naar links, zijn ogen vonden de mijne. Ik glimlachte even. Het was fijn hem weer te zien lachen. Hij kapte zijn gesprek af en liep richting mij. Ik keek even naar Joe, die stond glimlachend met zijn duimen omhoog. Ik glimlachte even. Sterling stond nu voor mijn neus. ‘Nynke, sorry voor alles- ik wou je het niet aan doen om- en ik heb je gemist- ik moet-’ hij praatte druk door elkaar. Ik legde mijn vinger op zijn mond. ‘Het is goed, bedankt.’ Lachte ik. Ik haalde mijn hand weer terug. Hij glimlachte even. ‘Ik heb je gemist.’ Zei ik terwijl ik rood werd. ‘Ik jou ook.’ Zei hij. Ik smolt gelijk weer. Ik staarde in zijn zeeblauwe ogen. Zalig. ‘Weet je, dit komt waarschijnlijk morgen op het nieuws.’ Lachte ik even. Hij grinnikte. ‘Maakt mij niets meer uit.’ Grinnikte hij. Ik lachte even kort. Onze telefoons bliepten tegelijk. Sterling zuchtte. We pakten allebei onze mobieltjes. ‘‘Kus hem!’’ stond erin. Mijn blik dwaalde af naar Inge, die stond samen met Nick toe te kijken met haar mobieltje in haar handen. Sterling las zijn sms’je en zijn blik dwaalde af naar Joe. Ik werd rood. Sterling lachte speels naar mij. Langzaam kwam hij dichterbij. Hij raakte mijn lippen met de zijne. Ik deed mijn ogen dicht. Lachend braken we de kus af. Hij deed zijn armen om mijn middel. ‘Nu zijn we de klos, weetje.’ Lachte hij. Ik haalde mijn schouders op. ‘Jammer dan.’ Zei ik lachend. Ik glimlachte even dankbaar naar Joe. Kevin en Joe voegden zich bij ons. ‘Zo, dat is ook weer geregeld.’ Grinnikte Joe. Kevin lachte.


Reacties:


Cullengirl
Cullengirl zei op 3 juli 2010 - 16:02:
ik vind het zoo gaaf dat je jobro's er ook nog in hebt... maar Sterling is ook chill!


Marshmallow
Marshmallow zei op 11 april 2010 - 17:00:
Aaaaaaaaaaah, wat lief . Maar dit klopt ook niet echt;

Sterling las zijn sms’je en zijn blik dwaalde af naar Sterling.

Maar goed, aaaaaaaaaaah, wat lief :p