Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Sterling Knight » Superstar >Falling for Sterling Knight {af} » 18

Superstar >Falling for Sterling Knight {af}

11 april 2010 - 14:23

527

1

377



18

Ik keek even naar Inge en Nick. Die stonden op een afstandje te praten. Ik zag dat ze elkaars nummer uitwisselden. ‘Ohw god, Nick heeft er een gevonden.’ Zei Kevin die naar ze grijnsde. Ik bestudeerde de mensen om me heen. Ik zag dat er iemand naar me staarde. Ik keek wat beter. Het was Joey. Hij kwam naar ons toe. ‘Ha die Nynke!’ zei hij grijnzend. ‘Jongens, dit is Joey.’ Stelde ik hem voor. ‘Hij is onze stylist dit weekend.’ Zei ik. ‘Ja, en ik hoop nog langer.’ Zie hij. Ik schrok even. ‘Wat bedoel je?’ vroeg ik lachend. ‘Ik zou jullie echt super graag samen fotograferen, jullie zijn geweldig. Over jullie gesproken waar is je andere helft?’ vroeg hij terwijl hij om zich heen keek. Ik wenkte naar Nick en Inge. ‘Ohw, die heeft het voor elkaar.’ Lachte Joey. ‘Maar ja, wat zeg je ervan?’ Ik twijfelde. ‘Het is wel, dan zullen jullie wel wat vaker hier heen moeten komen.’ Zei hij twijfelend. Sterling glimlachte gelijk. ‘Weetje Nynke, dat is best een slim plan.’ Zei hij grijnzend. Ik lachte even. ‘En volgens mij is Inge er ook niet op tegen.’ Zei hij terwijl hij naar Nick en Inge keek. Nick gaf Inge een kus op haar wang en liep toen de andere kant op. Inge bleef glimlachend achter. Inge voegde zich bij het gesprek. ‘Inge wat zeg jij ervan als we model gaan staan bij Joey?’ vroeg ik lachend. ‘Huh wat?’ vroeg ze verward. ‘Dat jullie mijn modellen worden! Dan kunnen jullie hier vaker heen komen.’ Zie hij glimlachend. Inge keek bedenkelijk. ‘Wie hier vaker heen komen?’ vroeg Nick die zich bij het gesprek voegde. ‘Wij.’ Zei ik terwijl ik naar Inge wenkte. Hij glimlachte even. ‘Nick, er zit iets op je wang.’ Merkte Sterling grinnikend op. We keken allemaal naar zijn wang. Er zat een lipstift afdruk op. Nick werd rood en veegde het eraf. Joe en Kevin lagen helemaal dubbel. ‘Als onze ouders het goed vinden, echt wel.’ Zie Inge die het luide gelach onderbrak. Lachend begon het feest. De muziek werd harder en iedereen begon te dansen. Sterling nam me mee naar de dansvloer. We feestten de hele nacht door. Om 2 uur was het afgelopen. We liepen allemaal glimlachend het gebouw uit. Er werden nog veel foto’s gemaakt. En de meeste van mij en Sterling. We liepen hand in hand.

De volgende dag zaten Inge en ik vroeg in het vliegtuig. Nick en Sterling waren mee gegaan om ons uit te zwaaien. Sterling gaf mij nog een zoen voordat ik in het vliegtuig stapte. ‘Ik kom volgende week bij je langs.’ Fluisterde hij in mijn oor. Ik glimlachte tevreden. Ik stapte in. Inge stond nog buiten de poort. Ze stond te praten met Nick. ‘Inge? Kom je nog?’ vroeg ik. Inge knikte en draaide zich om. Ze beet even op haar lip. Ze was bijna binnen. Snel draaide ze zich om, rende naar Nick en gaf hem een kus op zijn mond. Lachend liep ze met mij het vliegtuig in. Nick stond met open mond toe te kijken. ‘Die zal jou niet snel vergeten.’ Lachte ik. Ze grinnikte. Het vliegtuig steeg op.


Reacties:


Marshmallow
Marshmallow zei op 11 april 2010 - 17:02:
Haha, ik vind Inge en Nick al een even leuk koppel als Nynke en Sterling :p

x